Ook ik heb een aerosleep gekocht bij aankoop babykamer. Eigenlijk omdat we volledig overtuigd werden door een demonstratie van de verkoper mbt luchtdoorlaatbaarheid met een matrasje met een gewoon hoeslakentje en een matrasje met de aerosleep + bijbehorende hoeslakentje. Zoals mijn voorgangsters over dit onderwerp al melden werkt de aerosleep alleen goed met een bijpassend hoeslakentje. Aangezien ik zelf het hoeslakentje wat stug vond en van plan was - voor het geval het te hard zou zijn - gewone hoeslakentjes te kopen, zie ik daar nu van af nu ik hier positieve berichten over dit systeem lees.
Wel merk ik dat de kraamzorg wat behoudend tegenover dit nieuwe soort nieuwigheden staat. Zo ook bijvoorbeeld tegenover de Bellywarmer, een elektrische kruik. Maar juist dit lijkt me veel beter dan die ouderwetse kruiken met heet water die de kraamzorg nog steeds aanraadt.
Het enige wat ik niet gekocht heb aan nieuwigheid is het Velluxdekentje. Dit vond ik echt veel te duur aangezien baby ´s al gauw op een slaapzak overgaan en een gewoon katoenen dekentje volgens mij net zo goed is.
Tania
Wel merk ik dat de kraamzorg wat behoudend tegenover dit nieuwe soort nieuwigheden staat. Zo ook bijvoorbeeld tegenover de Bellywarmer, een elektrische kruik. Maar juist dit lijkt me veel beter dan die ouderwetse kruiken met heet water die de kraamzorg nog steeds aanraadt.
Het enige wat ik niet gekocht heb aan nieuwigheid is het Velluxdekentje. Dit vond ik echt veel te duur aangezien baby ´s al gauw op een slaapzak overgaan en een gewoon katoenen dekentje volgens mij net zo goed is.
Tania