wie heeft er ervaring met de bellytalk

ik heb zelf in feb miskraam gehad snel daarna was ik weer zwanger ben nu 37 wk ik heb bij 15 wk een bellytalk gekocht en omdat ik toch wel erg paniekerig was was dit wel fijn om als ik even onzeker was dat ik even naar mn kleine kan luister smorgens luister ik even naar mn kleintje en savonds en vriendinnen of fam willen soms ook even luisteren het is erg leuk je moet soms met geduld even zoeken maar uit eindelijk vind je het hartje echt een aan rader groetjes majorie

hoi hoi

ik heb de belly talk ruim 2 weken in huis gehad en het ook iedere dag gebruikt. Ik vond het echt heerlijk om je baby's hartje zo te kunnen horen en natuurlijk ook op te nemen en op te slaan op je pc. Ik vertelde het tegen de vk en liet het apparaat ook zien en ze was hoogst verbaasd dat zulke proffesionele apparaten werden verhuurd via het internet. Om een lang verhaal kort te maken was ze er niet zeer over te spreken en raade het zeker ook niet aan te gebruiken als er geen aanleiding voor is. Het moet  voor de baby klinken als een straaljager die overkomt en ze had het zelfs over het erg verwarmen van het weefsel van de baby als je het te lang op één plek houdt.

Nou ja in ieder geval heb ik het zelf weer retour gestuurd omdat ik hiervan erg geschrokken ben maar heb wel een baby sound gekocht omdat deze enkel en alleen mer een contact microfoon werkt en de doppler met geluidsgolven.

Nu voel ik het kindje sinds ruim 6 weken iedere dag en ligt de babysound lekker in de la, maar het is en blijft heel bijzonder om het hartje te horen als je het kindje nog niet voelt

Liefs Marinte

27 weken/ 3 dagen

Er zit wel een heel groot verschil tussen de Bellytalk die je kunt huren (www.bellytalk.nl) en de doptone-apparaten die je kunt kopen... Die dingen die je kunt kopen werken pas later in de zwangerschap en vaak hoor je het hartje niet eens goed. Ik heb de bellytalk nu in huis en die bevalt ons prima! Heerlijk om iedere avond even naar ons kindje te luisteren! Erg geruststellend... We hebben hem nu zes weken en we luisteren iedere dag 1 a 2 keer even en tot nu toe iedere keer heel duidelijk het hartje kunnen vinden en horen! Prachtig!!!

Bianca 19weken en 1 dag

Terug
Bovenaan