hoi hoi
ik heb de belly talk ruim 2 weken in huis gehad en het ook iedere dag gebruikt. Ik vond het echt heerlijk om je baby's hartje zo te kunnen horen en natuurlijk ook op te nemen en op te slaan op je pc. Ik vertelde het tegen de vk en liet het apparaat ook zien en ze was hoogst verbaasd dat zulke proffesionele apparaten werden verhuurd via het internet. Om een lang verhaal kort te maken was ze er niet zeer over te spreken en raade het zeker ook niet aan te gebruiken als er geen aanleiding voor is. Het moet voor de baby klinken als een straaljager die overkomt en ze had het zelfs over het erg verwarmen van het weefsel van de baby als je het te lang op één plek houdt.
Nou ja in ieder geval heb ik het zelf weer retour gestuurd omdat ik hiervan erg geschrokken ben maar heb wel een baby sound gekocht omdat deze enkel en alleen mer een contact microfoon werkt en de doppler met geluidsgolven.
Nu voel ik het kindje sinds ruim 6 weken iedere dag en ligt de babysound lekker in de la, maar het is en blijft heel bijzonder om het hartje te horen als je het kindje nog niet voelt
Liefs Marinte
27 weken/ 3 dagen