Wie heeft er ervaring met Reflux?

quote: dirksmamma reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-06-2009 22:43:05'));

Hoeveel schepjes gebruikte je dan?
Heb je ook al eens AR voeding geprobeerd?
Heeft de arts het niet over Gelilact gehad?

Zantac en Motilium doen niets tegen spugen. Zantac vermindert het zuur, zodat de slokdarm minder beschadigd raakt en motilium zorgt ervoor dat het eten sneller van de maag in de darmen terechtkomt.





 
Hoi Christel,

Mijn kleine man heeft ook reflux. Na heel wat puzzelen en proberen zijn wij inderdaad op de A.R voeding van nutrilon uitgekomen. Dit is voeding met jhbpm er doorheen en ook de eiwit samenstelling is anders. Wij gebruiken geen medicijnen en alleen deze voeding. Goed rechtop voeden en een tijdje rechtop houden na de fles, hoofdeind omhoog! Als je eventueel deze voeding gaat proberen moet je er wel rekening mee houden dat deze dikker is dan normale melk. Wij gebruiken een fase 2 speen. Werkt prima!

Succes ermee, groetjes Liff
 
hoi christel
ik zit net ff je verhaal te lezen ik heb een zoontje van bijna 8 weken en die spuugde ook heel erg veel elke fles die die kreeg kwa er ook weer met grove golven uit ik heb alles geprobeert bedje verhoogt lang omhoog houden na de voeding ..voeding verdikt maar niks hielp en hij begon ook in een keer af te vallen hij was in nog geen 2 dagen 120 gram afgevallen wij zijn direct naar de spoed gereden en weer ht verhaal uitgelegd dat ie zo spuugt en eigenlijk al vanaf de geboorte en aan gezien de geschiedenis van me man die ook maagproblemen had als kind zijnde zijn ze er direct ingesprongen en hem helemaa van top tot teen onderzocht en er kwam al heel snel uit dat zijn maagspier verdikt was en nog geen 24 uur later lag me mannetje op de ok en is die daaraan geopereerd en zins dien is hij zo anders hij is 100% veranderd hij lacht weer hij huilt niet meer heel veel hij is zo tevreden ...mss is bij jou kindje ook el de maagspier verdikt of iets verdikt is geen aangeboren afwijking kan zo maar opkomen mss dat je aan de kinderarts vragen of ze een echotje willen mken van haar maagspier als dat al niet is gedaan ....maar ik weet wat je doormaakt en hoop dat het snel een stuk minder erg wordt voor jou maar zeker voor je kleine meisje

groetjes simone
 
hier ook reflux.
Zoë heeft er in het begin heel erg last van gehad veel huilen, alleen maar recht op slapen, zuur opgeven.

Advies van de arts was stoppen met de bv en voeding geven wat ingedikt is.
Dat heb ik niet gedaan. Ik heb toen gevraagt om Zantac en dat werkte bij haar heel goed. Ze spuugde nog wel. Maar duidelijk met heel veel minder last van het zure.

we zijn pas bij gaan voeden bij 6 maanden ivm allergieen waar ze last van had.

met een maand of 10 was ze er zo goed als vanaf.

Wat ik deed was haar heel heel veel dragen in de draagdoek in de kikkerhouding. Dat vond ze fijn, dan spuugde ze minder en sliep heerlijk.

succes
 
Terug
Bovenaan