Wie heeft er ervaring met Sensitest ovulatie en zwangerschapstesten?

Hoi Doornroosje.

Ook ik heb hetzelfde gehad met de Sensitesten. Omdat ik mijn eisprong ook niet echt wist, zijn wij aan de slag gegaan met die ovulatietesten en ja hoor elke keer als er het weer zover was... Klussen maar
Totdat het voor de derde keer in anderhalve maand, weer zover van. Toen hadden we zoiets.. dit kan eigenlijk niet. Dus na de positieve ovulatietest, direct de zwangerschaptest van Sensitest gedaan en .. ja hoor Zwanger!
Maar omdat ook ik het raar vond, een clearblue gekocht en die gaf een duidelijke plus aan. Achteraf bleek ik al die keren dat ik een positieve ovulatietest had.. al zwanger te zijn! Dus voor niks geklust.. nou ja voor niks
Ook op dit forum had ik een topic erover geopend en vertelde ze met dat er een soortgelijk hormoon in de ovulatie en zwangerschap in zit. Vandaar..
Nu bijna 20 weken zwanger en alles gaat goed.

Ik wens je heel veel succes met de zwangerschap en een gezond kindje in.. November/December!

Groetjes mamajo.

Hoi Doornroosje,

Wat vervelend van die twee miskramen echt super balen.
Ik hoop dat je snel weer zwanger bent.
Even over de testen ik heb hele goede ervaringen met de ovulatie en zwangerschapstesten van sensitest.
Ik denk dat er ook een ander probleem bij jou speelt en dat daarom de testen niet betrouwbaar zijn. Je hebt toch vorige maand een miskraam gehad??
Je hebt 9 weken na de miskraam nog HCG in je urine elke test zal de aankomnde weken positief zijn. Het is heel erg vervelend maar als je bijvoorbeeld denkt dat je echt weer zwanger bent binnen die tijd dan kun je het beste gewoon even je verloskundige bellen.Die zouden dan even met een echo kunnen kijken. Het is dan gewoon moeilijk te zeggen met een test. Dus ook de test van de kruitvat zal positief zijn sorry. Ik weet dit uit ervaring.

Heel veel sterkte!!

Groetjes,

Suus

Hey Suus,
Bedankt voor het meedenken maar ik heb  met ongeveer 3  weken na m'n  miskraam nog een zwangerschapstest gedaan om te kijken of het hcg uit m'n lichaam was.  De test was toen negatief, dus het lijkt mij dat alle hormonen van na m'n miskraam uit m'n lichaam zijn. Dat íe nu weer positief is lijkt mij dan niet meer mogelijk dat dit nog van m'n miskraam is. Ga na het weekend toch maar even naar m'n huisarts!
Liefs,
Doornroosje

Hoi,

Sorry ik wilde je niet ongerust maken ofzo!!
Maar een vriendin van mij heeft dat ook gehad,zij bleef maar positieve testen houden vandaar dat ik het vertelde. Maar ik hoop voor jullie dat het nu raak is zou wel super leuk zijn.Maar nog effe over die testen ze zijn wel echt even goed als andere anders zouden ze niet verkocht mogen worden.
Heel veel succes en ik blijf mee lezen.

Liefs,

Suus

Terug
Bovenaan