Wie heeft er interesse in een meeting op Jonge Gezinnen Beurs 2006?

Hey dames,

Toen we allemaal nog zwanger waren, zijn er een aantal pogingen gedaan om een gezellige dag te organiseren voor de augustus mama's.
Helaas is dat niet gelukt.

Hierbij wil ik een poging doen om een dagje af te speken met de mensen die hier toch nog steeds  interesse in hebben.

Leuk om elkaar "live" te zien met de baby's!

Misschien is het een idee om dit te doen tijdens 1 van de dagen tijdens de Jonge Gezinnen Beurs in Utrecht in november dit jaar. Echt de ideale plek, en ruimte om je kind te voeden en te verschonen als dit nodig is!! Beter kan niet, toch?!

Ik zal dit bericht ook bij de augustus 2006-mama's zetten, maar andere mama's mogen ook reageren natuurlijk!!

Mocht je interesse hebben, mijn e-mail adres is: m.wassink@home.nl, dan kan ik een lijst bij  houden van wie er willen komen.

Als er meerdere mensen zijn die dit ook leuk vinden, dan neem ik contact op met Jonge Gezinnen, misschien dat zij dan iets kunnen regelen met korting voor de toegangsprijs ofzo, kunnen we altijd proberen natuurlijk!

Groetjes, Marieke
mama van Lyanne 18-08-2006

Gelukkig maar, want er is volgens mij niet echt veel interesse.
Alleen jij en Pauline (Pien) hebben tot nu toe gereageerd.

Ik hoop dat we nog meer mensen kunnen overtuigen om mee te gaan!

Groetjes, Marieke

hey marieke,

ik zou dolgraag willen, alleen ik heb een aantal problemen. namelijk het vervoer en financieel

dus tja een mooie korting zou mooi zijn. maar ik denk dat het nog slecht voor me zo zijn te berekenen

knuff jantine

Hoi Jantine,

Ik hoop dat ze eventueel iets willen doen met de korting en dat je alsnog mee kunt gaan!

Maar als je niet kunt, dan kun je niet! Wij hebben heel lang in dezelfde postitie gezeten (financieel), dus ik weet wat het is om krap bij kas te zitten en ieder dubbeltje om te moeten draaien!

Groetjes, Marieke

er zijn maar weinig mensen die begrijpen hoe het voelt om financieel krap te zitten. maar ik heb op de site gelezen dat het in de jaarbeurs is klopt dat?? dan scheelt het natuurlijk al een klein beetje ivm vervoer want dan is de trein het makkelijkst. ( alhoewel met de kinderwagen )

hoe duur is een kaartje dan..???
vind wel gezellie als je mee gaat..
je reageert vaak op dit forum..
ik zit niet krap dus wil wel kaartje voor je betalen..

kus tanja

In de voorverkoop kost een kaartje €10,00 aan de kassa €12,50.
En als we  een lekker broodje ofzo gaan eten  dan neem ik dat voor mijn rekening voor jou, hoef je je daar ook niet druk om te maken!

Het is in de Jaarbeurs inderdaad. Maar waar kom je vandaan? Ik heb zelf geen grote auto, moeten zelfs een andere gaan kopen, omdat het allemaal net past  , terwijl dat wij deze pas sinds november 2005 hebben. Misschien dat er iemand bij jou uit de buurt komt en misschien wel wil car-baby-poolen?

Zo zie je maar weer, wij vrouwen hebben overal een oplossing voor!

Groetjes, Marieke

Terug
Bovenaan