Wie heeft er interesse in een meeting op Jonge Gezinnen Beurs 2006?

snif snif wat zijn jullie lief voor me. waar heb ik dat toch aan te danken? meiden echt super. maar ik denk dat er niemand uit veenendaal of omgeving komt. zal wel kijken hoe duur de ns is geworden. tegenwoordig weet je het ook niet.
pfff zal echt ff goed moeten kijken ns, en de toegangskaartjes. hou jullie op de hoogte!!

hey..

ik kom uit arnhem,
veenendaal is dichtbij..20 min rijden ofzo.
maar er passen niet 2 kinderen,2 volwassen en 2 kinderwagens in me auto..!!
dus hoe gaan we dat oplossen,
saampjes met de trein.?????is wel gezellie..

kus tanja

Hallo Jantine en andere dames,

Een retourtje vanaf veenendaal naar utrecht is 10,50 euro. Als je met iemand samen reist met een voordeelurenkaart kost het kaartje nog maar 6,30 (tanja heb jij een voordeelurenkaart?). Ik kom uit Zeist dus ik kom niet langs Veenendaal... Zowiezo is het makkelijker om met het OV te reizen, zelfs met kinderwagen.

Volgens mij komen we hier wel uit. Als we allemaal een paar euro neerleggen kan Jantine er ook bij zijn. Kind reist gratis...
groetjes Pauline

Hoi hoi,

Wat fijn dat we allemaal met Jantine mee denken! Tanja, als jij met de trein zou gaan, dan kom je langs Veenendaal. Het is jammer dat ik in Kaatsheuvel woon, anders was ik ook zeker met de trein gegeaan, gezellie! Ik heb heel lang in Zevenaar en Arnhem gewoond, dat is ook bij jullie in de buurt, maar ja, daar heb ik nu dus niets meer aan!

Als Jantine besluit om mee te gaan, dan zijn we tot nu toe met z'n vieren. Niet veel, maar misschien wel zo gezellig! Als je met een grote groep bent, leer je elkaar nog niet kennen.

Groetjes, Marieke

hey hey..

nee ik heb helaas geen voordeel uren kaart,
mijn vriend wel maar daar heb ik niks aan.
of hij moet dagje utrecht winkelen gaan en tegelijk meereizen..?!?!?!
dan kunnen wij op de korting mee....

misschien wilt een vriendin van mij plus kind 19 mnd oud ook mee..?
vinden jullie dat oke   of een probleem..???

kus tanja

Hoe meer ziel, hoe meer vreugd!!!

Groetjes, Marieke

En Jantine, jij staat ook altijd met antwoorden op onze vragen klaar en plaatst foto's voor de mensen die dat niet kunnen, zoals ik! Dus dan mag het ook wel dat we jou mee willen hebben, toch!?

Terug
Bovenaan