wie heeft er leuke vakantie tips?

De zomer komt eraan en ik verheug me erop met Kamiel en zijn papa op vakantie te gaan. Eerst gingen we graag met de motor camperen in frankrijk... Heeft iemand van jullie nog leuke tips of ideeën voor een vakantie met een 6 maanden oude baby?
En wat zijn jullie eigen plannen?
groetjes Leonie

Wij gaan in september naar Landal, speciale kinderbungalow met alles erop en eraan (box, badje, commode, bedje...). Leek ons wel zo makkelijk. We slepen al genoeg mee! En echt op de camping gaan zitten (zoals we normaal zouden doen) zagen we nu nog niet echt zitten. We hebben een park in de Achterhoek (Gelderland) geboekt, omdat we een beetje in de buurt moeten blijven. We moeten namelijk ook verhuizen naar Zuid-Limburg in september, dus ik wil de mogelijkheid hebben om een dagje (of twee) op en neer te rijden als er iets perse geregeld moet worden (bezichtigingen, sleutels ofzo).
Anders waren we naar een park in Duitsland of Frankrijk gegaan... Volgend jaar misschien...

Groetjes (en alvast veel vakantieplezier) Karin
Mama van Christian (9 weken)

Hoi,

Wij gaan naar een aparthotel op Menorca. Menorca was de kindvriendelijkste zonbestemming volgens het reisbureau en een aparthotel leek ons zelf wel erg handig i.v.m. groentehapjes en zo. Esther is dol op water, dus ik denk dat ze iedere dag spetteren in het pierebadje helemaal geweldig gaat vinden! En we gaan naar een familiepark waar alleen maar gezinnen zitten, dus je wordt ook niet raar aangekeken als je met een krijsend kind de eetzaal uit moet hollen, haha.

Groetjes,

Eveline

Wij gaan weer lekker naar de camping (dit jaar naar Oostenrijk). We hebben een caravan, dat gaat prima met twee kleine kindjes. Toen onze oudste nog een babietje was gingen we ook naar de camping. Ik ben zelf vrij makkelijk ingesteld, we nemen bijvoorbeeld ipv een babybadje een curver opbergbox mee waar we de boodschappen in meenemen en die doet dan weer dienst als badje. Ach we redden ons prima, ik heb er nu al weer zin in!

Ik heb net geboekt!!   Wij gaan 2 weken naar de ardennen.
1 weekje gaan we met vrienden van ons met ook 1 kindje die 3 maanden ouder is.
En 1 weekje zijn we dus met ons gezinnentje!!
Ik verheug me er nu al op!!!
Groetjes mikkie.

quote: Eveline24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-04-2007 19:19:26'));

Hoi,

Wij gaan naar een aparthotel op Menorca. Menorca was de kindvriendelijkste zonbestemming volgens het reisbureau en een aparthotel leek ons zelf wel erg handig i.v.m. groentehapjes en zo. Esther is dol op water, dus ik denk dat ze iedere dag spetteren in het pierebadje helemaal geweldig gaat vinden! En we gaan naar een familiepark waar alleen maar gezinnen zitten, dus je wordt ook niet raar aangekeken als je met een krijsend kind de eetzaal uit moet hollen, haha.

Groetjes,

Eveline

Hoi Eveline,

ik ben afgelopen september op Menorca geweest. Zelf zwanger en dan samen met zus, zwager en nichtje van ruim een jaar. Het is echt een heel kindvriendelijk eiland: bijnaam is buggy-eiland. Er is zoveel te doen met een klein kind. Wij zaten ook in een aparhotel, all inclusive: echt geweldig. Ik denk dat je een supervakantie zult hebben!

Onze plannen zijn tot nu toe een weekje naar het Zwarte Woud in Duitsland eind juli, samen met mijn ouders, zusjes, aanhang en kids. En ik hoop nog een weekje met z'n 3en weg te kunnen, maar dat ligt aan hoeveel vakantiedagen ik nog krijg als ik per 1 juni met een nieuwe baan begin... Ben er nog niet helemaal uit wat we dan gaan doen.

Terug
Bovenaan