quote: Eveline24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-04-2007 19:19:26&apos😉);
Hoi,
Wij gaan naar een aparthotel op Menorca. Menorca was de kindvriendelijkste zonbestemming volgens het reisbureau en een aparthotel leek ons zelf wel erg handig i.v.m. groentehapjes en zo. Esther is dol op water, dus ik denk dat ze iedere dag spetteren in het pierebadje helemaal geweldig gaat vinden! En we gaan naar een familiepark waar alleen maar gezinnen zitten, dus je wordt ook niet raar aangekeken als je met een krijsend kind de eetzaal uit moet hollen, haha.
Groetjes,
Eveline
Hoi Eveline,
ik ben afgelopen september op Menorca geweest. Zelf zwanger en dan samen met zus, zwager en nichtje van ruim een jaar. Het is echt een heel kindvriendelijk eiland: bijnaam is buggy-eiland. Er is zoveel te doen met een klein kind. Wij zaten ook in een aparhotel, all inclusive: echt geweldig. Ik denk dat je een supervakantie zult hebben!
Onze plannen zijn tot nu toe een weekje naar het Zwarte Woud in Duitsland eind juli, samen met mijn ouders, zusjes, aanhang en kids. En ik hoop nog een weekje met z'n 3en weg te kunnen, maar dat ligt aan hoeveel vakantiedagen ik nog krijg als ik per 1 juni met een nieuwe baan begin... Ben er nog niet helemaal uit wat we dan gaan doen.