Wie heeft er meer glucose moeten prikken? (vrouwen met overgewicht)

Hoi Tina,

Krijg jij nou pas een buikje? Ik heb al een enorm ding. Toen ik het maandag tegen de vk zei zei ze dat het niet er is (gelukkig). Bij mijn 1e had ik ook een knoert van een buik en at ik vanalles.

Nu eet ik best wel slecht maar ik val niet af hoor. Ik ben nu bijna 23 weken en ben in totaal al 5kg aangekomen. Dat vind ik wel netjes van mezelf (want ik weet nog hoe het met de eerste ging). Ik probeer ook een beetje mijn gewicht in peil te houden omdat ik zelf al last heb van overgewicht. Gelukkig helpt mijn lichaam een handje mee door absoluut geen trek te hebben.

Ik eet pas wanneer ik voel dat mijn maag begint te knijpen, dat is voor mij dan een teken dat ik moet eten, maar helaas blijft dat volle gevoel, dus dan eet ik terwijl ik een vol gevoel heb en dat is zooo vervelend.

Ondanks dat ik het dit keer allemaal alleen mag doen (partner heeft de benen genomen) ben ik toch blij met dit kindje. Ik hoop dat het verder allemaal goed gaat en houdt jullie natuurlijk op de hoogte van de uitslag bij mijn volgende afspraak vk, maar die is pas 22 augustus dus ik nog even afwachten.

Groetjes, Tyra
 
Hoi Tyra.
Misschien scheelt het dat er bij mij een hoop stress was in het begin van mijn zwangerschap ( nu nog wel hoor) en dat het pas de eerste is idereen is tenslotte ook anders.
Mijn nichtje zit nu ook alleen met twee kleintjes ( 5 en 2 mnd) en dat is inderdaad erg zwaar, ik hoop dat je veel lieve mensen en familie om je heen hebt.
Maar als je inderdaad geen trek hebt scheelt dat wel ja dat had ik ook niet de hele tijd ik eet nu in principe minder dan je volgens de boeken zou moeten eten maar zolang ik niet meer hoef en alles goed gaat kan het niet slecht xijn toch.
ben benieuwd of alles goed is de 22e, ik meot maandag as weer.
Groetjes Tina
 
Terug
Bovenaan