Wie heeft er NOD op 24 januari?

A

Anoniem

Guest

Ik zou eigenlijk 24 jan. ongesteld moeten worden. Hopelijk niet natuurlijk. Iemand ook op die dag?

Knuffels en succes allemaal met klussen!!

Liefs, Aîcha.

Hoi,

Ik lees in een ander bericht van jouw dat je 10 januari ongesteld werd. Dan kan je volgende NOD toch niet 24 januari zijn?

Groeten

Waarschijnlijk was dat dan de eisprong?

Ik heb mijn NOD nl. de 23e januari en had de 9e mijn eisprong.

Groetjes,
Rosanne

Hoi Bloempje,

Nee ik werd 27 december ongesteld. Wel goed lezen hoor. Ik had mijn eisprong rond de 10/11de januari.

quote: Aicha reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-01-2006 10:43:59'));

Hoi Bloempje,

Nee ik werd 27 december ongesteld. Wel goed lezen hoor. Ik had mijn eisprong rond de 10/11de januari.

Hoi!

Ik lees toch echt dat je 10 januari ongi bent geworden. Heb het maar even hiernaar toe gekopieerd. Dus je opmerking 'wel goed lezen hoor' moet misschien worden 'wel goed schrijven hoor''

Dit staat in jouw topic Wanneer moet je nu gemeenschap hebben? van donderdag om 23.12 uur

Doei doei!

Hallo Dames,

Ik heb sterk het gevoel dat ik toch iets verkeerd doe! Ik ben in 31 okt gestopt met de pil ik heb gewoon me eerste natuurlijke menstruatie gehad op 5 dec en was in jan wel overtijd als ik uitga van een cyclus van 30 dgn ben ik 7 dng overtijd, ben 10 jan ongi geworden.

Maar wij zijn niet echt echt goed aan het klussen, maar we willen nu toch wel erg graag. Dus we willen deze maand goed aan de slag gaan.  Als ik  10 jan  ongi ben geworden tel je dus 14 dgn erbij op.. en dan moet je gaan  klussen of is het dan al te laat??

Mijn vraag: Wanneer moet we gaan klussen en hoe vaak moet je klussen om de dag of elke dag??

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Bedankt alvast...

Liefsss

Hoi,

Nou, ik weet toch echt wel wanneer ik ongesteld ben geworden hoor hahah!
Die tekst is toch echt niet van mij hoor. Vergeet niet dat er 2 Aicha's op dit forum actief zijn. Ik ben Aicha met een c en er is er eentje met een s.

Geeft niet hoor hahaha :)

Groets!

Hallo dames,

Wij zijn afgelopen vrijdag besloten om aan een tweede te gaan werken. Echt wel weer spannend hoor. Na mijn bevalling ben ik niet meer aan de pil gegaan, dus heb allang gewoon een menstruatie. Hij is wel niet regelmatig, maar dat is ie nooit geweest. Zijn er nog andere meiden die ook net zijn begonnen? Ik heb wel gelijk 2 dagen na de daad mijn menstruatie gekregen, terwijl ik meestal einde van de maand ongesteld moet worden. Ik wil jullie via dit berichtje allemaal heel veel succes wensen met het zwanger worden.

Liefs en een dikke kus

Hoi Aïcha

Mijn NOD is ook de 24e. Ik vind het ook reuze spannend en kan bijna niet wachten tot ik eindelijk kan testen.
Veel succes. Ik zal voor je duimen.
groeten Wen

Terug
Bovenaan