Wie heeft er NOD op 24 januari?

hallo allemaal!

mijn laatste menstruatie na de laatste strip was 14-18nov.. 24dec had ik wat bruine afscheiding en 25dec een mini bloeding, was dit nou mijn menstruatie? kan ik dan nu uitgaan van een 40dgse cyclus of wordt ie misschien nog korter.. want hoe weet ik nu wanneer ik vruchtbaar ben en wanneer ik eventueel kan testen?

liefs

cis

Hoi Aicha,

Ik heb mijn NOD 25-01. Ben benieuwd.
Heb sinds gister last in mijn onderbuik.
Ben benieuwd. Misschien een verlate eisprong (!)
Ik weet het ook allemaal niet meer hoor,
je lichaam kun je niet vertrouwen als het hier op
aan komt, maar gewoon afwachten.
In de NOD lijst kun je ook precies zien, wanneer
we allemaal onze NOD hebben.
Tenminste de mensen die het weten en doorgegeven
hebben. Misschien heb je daar wat aan......

Groetjes Soraja, sterkte de komende dagen.

Hallo allemaal,

Ook ik heb mijn NOD 24 januari en ik kan je vertellen... ik kan me nu al bijna niet bedwingen om een test te gaan doen!! Ik ben zo nieuwsgierig!
Vrijdag heb ik een feestje dus misschien doe ik dan 's ochtends stiekum toch alvast een test... terwijl ik aan de andere kant denk: doe niet zo dom.... je NOD is pas dinsdag en het ronde 1 dus weinig kans dat het al raak is, zonde van de test.... -zucht- wat ga je rare dingen denken als je zwanger probeert te worden.

Allemaal veel succes en laat even weten hoe het met jullie gaat.

xxx bientje

Hoi Bientje, (en de rest natuurlijk ook)

Ja ik ken het, ik heb mijn NOD dus ook de 24ste maar vanmorgen heb ik maar alvast en testje gedaan. Vraag mij niet waarom, ik had het geestelijk even nodig. Maar goed test was uiteraard negatief...logisch lijkt mij als je een test een week voordat je ongesteld zou moeten worden uitvoert...ik kan niet wachten...en ik haat wachten... Meiden jullie ook veel succes, ik zal voor jullie duimen!

Aîcha.

quote: Aicha reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-01-2006 11:44:22'));

Hoi,

Nou, ik weet toch echt wel wanneer ik ongesteld ben geworden hoor hahah!
Die tekst is toch echt niet van mij hoor. Vergeet niet dat er 2 Aicha's op dit forum actief zijn. Ik ben Aicha met een c en er is er eentje met een s.

Geeft niet hoor hahaha :)

Groets!

Sorry!!!!!! Zal voortaan mijn bril opzetten als ik een bericht van je zie, dan kijk ik of er een 'S' of een 'C' staat.

Wel verwarrend die dubbele namen... de andere Bloempje is nu zwanger, maar ik zag dat er nu ook een Bloem is!

Nogmaals mijn excuses!!!

Groetjes!

Hallo meiden!!

Ook ik heb de 24e mijn nod. Raar eigenlijk maar ik ben er niet zo mee bezig deze keer.
Vorige maand was ik enorm teleurgesteld toen ik ongi werd.
Ik voelde van alles en dacht ook echt een streepje te zien op de test die ik deed toen ik een dag over tijd was.

Deze maand voel ik niks. Geen buikpijn, niet misselijk enz.
Natuurlijk hebben mijn mannetje en ik wel goed ons best gedaan op de goede dagen.

Nou succes met afwachten. En hier kunnen we lekker van ons afpraten!
Liefs MM

komt me bekend voor mensen:het niet kunnen laten om te testen voor je nod.ik heb het woensdag ook gedaan.ik dacht:stel...mischien...ja,daaag 12 euro.kan ik weer naar de winkel.maar nu ga ik pas als ik echt overtijd ben.

quote: kari reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-01-2006 13:13:08'));

komt me bekend voor mensen:het niet kunnen laten om te testen voor je nod.ik heb het woensdag ook gedaan.ik dacht:stel...mischien...ja,daaag 12 euro.kan ik weer naar de winkel.maar nu ga ik pas als ik echt overtijd ben.

Ik denk dat ik de boventoon voor hoor Kari, ik heb inmiddels gisteravond weer getest gewoon uit pure hoop enzo. Ik geloof dat dit nu de 3e test is die ik deze week heb gedaan. Toch belachelijk voor woorden. Ik heb nog een test liggen en moet mij bedwingen om deze niet te gebruiken en pas rond de 24ste te gebruiken. Nou meiden van de 24ste, nog 4 dagen te gaan. En bidden (als je dit doet) dat de rode duivels wegblijven.

Ik denk aan jullie allemaal!

Liefs, Aîcha.

Terug
Bovenaan