Wie heeft er nog een box in de huiskamer staan?

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,
ik weet dat ik enige tijd geleden las dat sommige de box al uit de kamer hadden gehaald. Nu ben ik benieuwd wie de box ook nog heeft staan?
Daniëlle is nu 18,5 maand en de box staat hier nog pontificaal in de huiskamer, ik vind het wel een sta in de weg maar ik vind dat we hem nog echt nodig hebben.
Daniëlle is namelijk erg druk en zit letterlijk geen seconde stil. Als ik haar dan even in de box doe heeft ze een rust moment want dan gaat ze tenminste zitten, met een speeltje of tv kijken.
Oja en als ze net uit bed komt (op mijn vrije dag) zet ik haar gelijk in de box met drinken en dan ga ik even snel douchen en aankleden boven, dan weet ik dat ze veilig zit.

Groetjes van Sonja

Yep, bij mij staat ie nog. Eline is nu 16,5 maand. En we laten hem voorlopig ook nog staan. Wij willen nog graag een derde, liefst dit jaar nog, dus dan is het de moeite niet om het ding op te ruimen en dan na een paar maanden weer op te zetten. (ben je net weer aan die lekkere ruimte gewend.

Ik zet haar in de box als ik eten ga koken. Of in de kinderstoel. Iig niet los, want ik heb een open keuken, en dat vind ik dan toch een beetje eng.

Hoi Sonja,

Ook hier staat de box gewoon nog. Van het weekend heeft Marissa er nog ruim een uur in zitten spelen. We hebben ook een box met een flinke la en die zit helemaal vol met haar speelgoed. Hij wordt hier dus nog intensief gebruikt en gaat voorlopig nergens heen.

groetjes Linda

Hoihoi,

levi is vandaag precies 19 maanden maar de box staat er ook nog. Anders zou ik echt geen  stap kunnen zetten want levi is nogaleen durfal.
In de kinderstoel zit hij ook in een tuigje vats en dan nog wurmt hij zich er nog weleens uit:zijn bijnaam is ook wel eens houdini!

groetjes chimene

Hee hoi,

ook hier staat hij nog gewoon alleen zit Alice er eigenlijk nooit meer in. Het is meer een opbergkist geworden..... en omdat ik weer zwanger ben en hij helemaal niet in de weg staat laten we hem maar gewoon staan voor de volgende!

Groetjes Alberdien

hoi hoi,

ook hier staat de box er nog gewoon. Sarah is bijna 18 maanden (deze vrijdag) en ik gebruik de box nog maar af en toe.
Sommige dagen zit ze er helemaal niet in maar soms vind ik het toch wel beter. Inderdaad zoals ik hier al eerder las als ik 's ochtends niet gedouchet heb voordat ze wakker wordt en soms als ik aan het koken ben. Maar dus niet altijd, Sarah kan ook heel makkelijk zelf spelen in de kamer terwijl ik kook.

Ik heb wel getwijfeld of ik hem zou laten staat of niet maar voorlopig geeft het Sarah ook wel rust als ze erin zit en omdat we ook hopen een tweede te krijgen blijft de box voorlopig nog wel even staan.

groetjes Tamar

Hij staat hier nog, maar Feline zit er echt heel weinig in (1 keer in de 3-4 weken of zo) Maar ja ik heb de box over 2 maanden weer nodig, dus opruimen had ik geen zin meer in.

groetjes Maris

Grappig om te lezen dat er bij sommige nog de box staat.

Met 12 mnd heb ik hem al opgeborgen!!!!

gr. Ilone

Terug
Bovenaan