Wie heeft er nog een box in de huiskamer staan?

hoi hoi

wij hebben sinds vorige week de box opgeruimt
Ryan ging er al een hele tijd niet meer in en het werd meer een opslagplaats voor speelgoed enzo.
Ryan wilde er ook absoluut niet meer in dus hebben we hem maar opgeruimt

Ryan is bijna 18 maanden

groetjes moekje

ik heb de box er rond de kerst uit gedaan,anouk zat er nooit meer in.werd een opslag voor haar speelgoed op laatst.
wel weer lekker de ruimte.

gr petra

Wij hebben de box er ook nog staan, Mart is nu 19mnd maar zit er nog geregeld in vooral sochtends na het slapen :D
en de buren hebben een kleine die ligt er ook wel eens in, en zelf ben ik nu 25wk zwanger, dus hij blijft voorlopig nog wel ff staan hihi

groetjes Simone

mv Mart en 25wk zw

Hoi,
Lieve is bijna 18 mnd, en ja de box staat er ook nog. We zijn aan het verbouwen nu beneden, dus die periode blijft hij ook staan..Kan nog wel handig zijn, en in de ochtenden zit ze er ook nog wel eens in hoor..
Ze vind het dan best.
Na de verbouwing gaat hij weer naar zolder..
Dan hebben we een grotere kamer, en die wil ik niet vullen met de box..haha
Gr Rina

Hai

De box staat niet meer in de kamer. Toen Jesse rond 15 maanden was heb ik hem weg gehaald, hij was er zat van en vond het maar 10 min leuk er in.
Jesse kan zich zelf goed vermaken, kan ook zo 10 minten een boekje lezen.

Als ik ga douchen doe ik hem vaak in bad, of ik zet hem in de wipstoel in de douche en danis hij ook lekker rustig.

groetjes Linda

Op oudjaarsdag is bij ons de box weggegaan, niet omdat Jayden er niet meer in wilde maar omdat hij er van mij niet in hoeft, hij kan zich goed zelf vermaken en lief spelen, hij zat er alleen nog in als ik moest poetsen, nu helpt hij mij mee, hij kan zo een half uur stofzuigen, hihi...
Als ik boven moet poetsen of in bad ga dan doet hij of met mij mee, of ik zet hem even in bed of hij loopt gewoon rond.

Groetjes, Patricia  (Jayden 18-05-2007)

Hoi hoi,

uiteraard hebben wij de box nog in de kamer staan. Dylano zit er nog regelmatig in als ik met Sylvan bezig ben. We hebben die box er speciaal ingehouden voor dit soort situaties. Dylano is het er niet altijd mee eens, maar kan hem niet "los" laten want dan gaat hij vanalles doen wat niet mag
Sylvan ligt tuurlijk ook in de box, meestal na zijn flesje ffkes.

Dus de box blijft hier voorlopig nog wel ff staan, haha!

Liefs Debby.

Hoi
Ook hier staat de box nog.
Mijn dochter zit er nog regelmatig in, zeker 1 keer per dag varierend van een half uur tot een uur. soms zit ze er 2 keer per dag in.
EN ja, tuurlijk protesteert ze en wil ze er niet in. Maar zij is niet de baas...ik hou vol en na een paar minuten gaat ze spelen. soms protesteert ze ondertussen nog wel eens, maar daar schenk ik geen aandacht aan.
Ik vind ook dat een box nog goed is op deze leeftijd, ze hebben dan even een rustpunt. Lieke kan zich ook buiten de box goed vermaken en heel geconcentreerd bezig zijn. Heeft ze een dag dat dat niet lukt, dan is juist die box zo goed!
Vermoedelijk blijft hij er nog wel een klein jaartje staan. Ze is nu anderhalf jaar.

Terug
Bovenaan