wie heeft er nog een leuke aparte meiden naam?

Hoi,
Ik ben vannochtend tante geworden....
en mijn nichtje heet Myron, ook een mooie en aparte naam dacht ik zo.
groetjes Amber

Ben je er al uit???

Wat vind je van Fien? Of Fiene?

Succes!

Ukkie26, mama van Lise

Hoi Meiden,

Heb weer eens met mijn man gehad over de namen!
Uiteraard ook met andere meiden via msn enz,maar uh we hebben nu een paar die vast blijven staan hier de volgende namen!De naam zit ertussen maar moet wel iets een verassing blijven he!

Meisje

Mirte of mirthe
Luna
rosalie
Yentle(had manlief al voor ik zwanger was in zijn hoofd)wel grappig dat die naam dus ook genoeg wordt,hij kwam er gisteren ineens weer op!)  

Jongen wordt iets lastiger:

Sven(vind manlief niet mooi ik wel)
Jayden(vinden we allebei leuk maar hoor je erg vaak ook!)
Deyn

Lfs nice

Hadassa (zo heet onze dochter) Bijzonder en mooi. Het is de hebreeuwse naam van Koningin Ester uit de bijbel. Onze eigen Hadassa is een hele mooie meid en ik vind de naam mooi staan bij haar! ;)
Jedidja is de 2e naam. Die vind ik ook erg bijzonder en mooi.
Hadassa betekent: Mirt Jedidja betekent: lieveling van God

Succes met het zoeken van een naam!
Groetjes,
Anneke

mijn dochter heet Tharia Daya, wij vinden dit heel erg mooi, maar het moet wel passen, zei is half surinaams, dus dan past dat erg leuk

sucses, liefs vlinder

mijn dochter heet Aeryn. Dit spreek je uit als Errin (wordt ook geschreven als erin, eryn,errin etc)
en betekent dochter van "eire" (=ierland) en betekent ook vrede
haar tweede naam is Katelynn (puur) maar die kwam ik ook al in een andere schrijfwijze hier tegen
groetjes Berbel (ook een aparte naam ;-) )

Wij hebben voor een jongen de naam Jelte bedacht en voor een meisje Merle maar daar twijfel ik nog heel erg over!!! Mijn vriend niet die vond hem voor de zwangerschap al leuk en ik ook maar ik twijfel nu heel erg!!! Weet iemand nog leuke fries/nederlandse namen???

Xxx

Hoi Hoi,

Je vroeg om wat aparte namen. Ik heb 3 dochters+

Ima, Jinte en Imre .

Mss iets voor jullie

Groetjes Lise

Terug
Bovenaan