wie heeft er nog leuke ideeen voor schilderijtjes????

Hoi dames,

Wij zijn al een tijdje opzoek naar leuke kunstwerkjes voor de babykamer.
Er is op marktplaats best veel te vinden, maar vaak vind ik het voor nog best wel veel geld. Wat opzich logisch is want die mensen hebben er een hoop tijd aan besteed en doeken kosten ook best wel wat, maar ik wil dat er via marktplaats zeker niet blind voor uitgeven aangezien dingen er ook op foto leuker uit kunnen zien dan dat ze daadwerkelijk zijn en vaak komen die mensen van ver dus kan je er ook niet zomaar langs gaan.

Qua posters is er ook best veel maar wij willen niet de geeikte disneyfiguren enzo en dan houdt het ook al snel op.

Ik zou bijna zelf gaan proberen wat te maken, maar zo super creatief ben ik niet, dus dat gaat echt een laatste optie worden.

Heeft iemand nog leuke ideeen waar ik eens kan kijken? ik woon zelf in de buurt van den haag.

Groetjes,
Anne

wat mijn zus heeft gedaan: alle kinderen uit de buurt en familie uitgenodigd. Ze allemaal een plastic schort voor een een kwast, en schilderen maar. Daarna een lijst om de muurschildering heen aan de muur geboort, en klaar. Ik moet zeggen dat ik eerst dacht, dat zoiets nooit leuk kan worden, maar het is echt wel grappig geworden. Je moet er wel van houden hoor, en het is natuurlijk niet iets dat je van de muur af haalt als je het zat bent.

gr. Peet
(27 +6 wk)

Als je een poster wil kun je eens kijken op www.posters.nl

Wij hebben voor onze zoon deze posters:

Ze hebben allerlei posters, van dieren tot Anne Geddes tot bloemen.

Groetjes,
Nelly.

hoi,

ik weet niet of het de bedoeling iets heel groots aan de muur te hangen ?

wat wij hebben gedaan is:

we hebben een behang uitgezocht met een bijpassende rand met safarie dieren er op en ik had nog een aardig stuk rand over en daar heb ik de dieren uitgeknipt en in mooie lijstjes gedaan 13x18 en naast elkaar op de muur gehangen en we krijgen er leuke reactie's op dus wie weet heb jeook nog iets over wat op je kamertje voorkomt?? kan ook met gordijn hoor.

groetjes en veel succes van inkie

Hoi hoi,

Wij hebben 2 jaar terug de oudste 2 allebei een schilderij laten maken op van die kant en klare schilderijdoeken. Ze zijn hardstikke leuk en super orgineel. Wij zijn dan ook van plan dat deze keer ook te doen. Maar dat moet allemaal nog. Wij gaan pas met de babykamer aan de gang als ik met verlof ga, hebben we dan ook nog wat leuks te doen!

Suus

Hoi Anne,
Zelf maken is voor de niet-creatieve onder ons toch echt heel makkelijk!!! Echt waar, het is de moeite waard om te proberen!

Je hebt natuurlijk wel een schildersdoek en verf nodig, maar dit kan prima met goedkope spullen. Zeker geen olieverf gebruiken, gewoon acrylverf is prima.

Via Google-afbeeldingen kan je hele leuke voorbeelden vinden. Bijvoorbeeld googelen: kinderschilderij, of bijvoorbeeld een beestje wat je wil, of een prinses. Het leuke plaatje uitprinten en vergroten tot de grootte die je wil voor op het schilderij.

Met carbonpapier de afbeelding overtrekken op het doek en daarna is het een kwestie van inkleuren met de kleurtjes die je zelf leuk vindt. Als het droog is met watervaste zwarte stift de lijnen overtrekken en tataaaaaaaa!!!! Een leuk schilderijtje!!!

Echt waar, geloof me: het is echt niet moeilijk!!!

Groetjes, Irene

Heyhey,

Bedankt voor al jullie leuke reacties ...
Ik begin ook al steeds meer zoiets te krijgen van okay... misschien moet ik het dan inderdaad maar zelf proberen. Dus wie weet dat ik inderdaad van de week doeken ga halen.

We'll see

Groetjes,
Anne

Hey,

Ik heb met wat knip en plak werk zelf een creatie gemaakt. Ik heb van me-to you kaarten de beertjes uitgenkipt en deze op een leuk kleurtje papier geplakt en ingelijst. Met de beertjes die aan de binnenkant staan heb ik het zelfde gedaan, maar deze heb ik op de rand van de lijst geplakt. Dit heb ik met 5 lijstjes gedaan en deze hebben we opgehangen. Helemaal top. En de rest van de babykamer hebben we ook helemaal aangepast met de beertjes van me-to-you.

Claudia

Terug
Bovenaan