wie heeft er nog leuke ideeen voor schilderijtjes????

Hoi Anne!

Weet je waar ze mooie schilderijtjes hebben? Bij Woonstore, daar zijn ze allemaal met de hand geschilderd op olieverf, ze zijn heel kleurrijk en totaal   niet standaard.

Ze zijn niet duur zo rond de 20 of 30 euro.

Woonstore zit hier in Capelle, maar anders moet je ff op internet kijken waar ze nog meer zitten.

xx miranda

Hoi Anne,

Op internet heb je zoveel winkeltjes die leuke schilderijtjes verkopen voor aan de muur in baby/kinderkamers, maar inderdaad vaak best wel prijzig. Je zou voor de gein toch eens moeten kijken op bijvoorbeeld www.dekleinezebra.nl. Ik heb daar muurstickers besteld voor in de babykamer. Degene die ik heb gekozen zijn 15,- per stuk (ik had er 3 nodig voor wat ik in mijn hoofd had), maar je kunt het wel zo gek maken als dat je zelf wil.

Je kunt natuurlijk ook kijken op internet voor een leuk schilderijtje en het dan het plaatje gebruiken om het na te schilderen op een kant-en-klaar schilderdoekje of desnoods op papier en dan in een lijstje doen!
Of uiteindelijk het geboortekaartje inlijsten met een flinke paspartout er omheen, ook altijd leuk. Maar dat is wat lastig van tevoren te doen... ha ha.

Succes in ieder geval met alle ideeën.

Groetjes, Michele (28+2 van de 3e)

Mocht je zelf aan de slag willen, kun je hte schildersdoek het beste halen bij Xenos, die zijn lekker goedkoop. Vooral niet bij een echte speciaalzaak halen: die zijn veel duurder en qua doek maakt het echt niet uit, (ik schilder zelf, ben van huis uit creatief therapeut, dus zeg maar een semi-professional op dat gebied, :)
Ik schilder trouwens ook nog vaak op oud behang: lekker stevig, lekker goedkoop en je lijmt het zo op een stuk mdf als het af is, :) Mijn schilderijen (althans, een deel van) zijn te zien op m'n hyves trouwens: rozemarijke.hyves.nl

Hoi dames!

Bedankt voor de tips nog :) wij zijn gisteren goed geslaagd voor schilderijtjes bij de voormalige woonstore, in den haag heet het tegenwoordig Leef dus nog eens extra bedankt voor deze tip want hier was ik zelf echt nooit opgekomen.
Ook meteen leuke kinderlamp plus een kapstokje gekocht en inderdaad origineel en niet echt duur!

Groetjes,
Anne

Hai Anneke,

Leuk dat je bent geslaagd bij de woonstore!

Ik heb daar ook pas allemaal spulletjes gekocht voor mn woonkamer. Toevallig was ook bijna alles in de aanbieding.

En ja idd hebben ze daar nog veel meer babyspulletjes!

xx miranda

Voor meiden die nog zelf aan de slag willen en goedkoop verf willen scoren: ik was van de week bij de Kwantum en die hadden acrylverf erg goedkoop liggen. Ook doeken trouwens, dus erg handig om daar te halen!

Voor ideeen: ik ga waarschijnlijk de jungledieren die op ons behang staan, uitvergroten op een paar schilderijtjes. Mocht je niet zo goed kunnen tekenen, dan kun je ook een plaatje nemen, daaroverheen een rooster van vierkantjes van 1 bij 1 cm tekenen en dan kijken hoeveel je het uit wilt vergroten. Wil je 2 keer zo groot, dan maak je op je schilderij juist vierkantjes van 2 bij 2, enz. Dan teken je vierkantje voor vierkantje na, dat is vaak wel zo gemakkelijk dat je het ook kunt als je echt niet kunt tekenen...
Inschilderen en klaar is kees, :)

hoi,

Ik kom van een ander forum, maar kwam per ongeluk hier terecht en zag dit topic...
Een zusje van mijn collega maakt geboorteschilderijen? Ik weet niet of je hyves hebt, dan moet je er maar even op kijken..
www.schilderijenjanine88.hyves.nl

succes,
en groetjes,
Karlien

Terug
Bovenaan