wie heeft er nog meer zwangeren om zich heen??terwijl je zelf al een poosje bezig bent!!

A

Anoniem

Guest
kennen jullie dat,je wilt graag zwanger worden,maar het duurt ff,maar je naaste familie of vrienden verwachten wel gouw een BABY!!!!

mijn schoonzusje is nu 32 weken zwanger en mijn vriendin 31 weken!!!!
mijn schoonzusje en ik zijn,zonder het van elkaar teweten,1 dag na elkaar gestopt met de pil,en zei was na 3 maand zwanger!!!!
wat ik natuurlijk heeeeeel leuk vind voor hun,maar waar ik soms wel eens verdrietig van word haar buikje word maar ronder en ronder,en ik krijg gewoon elke maand mijn ongi!!!!
mijn vriendin krijgt haar 2e kindje,ze had na 7weken een MK gehad maar was direkt weer zwanger,gelukkig!!! ik zie haar niet zo heel veel,dus word ik niet zo met haar buik geconfronteerd,zoals dat van mijn schoonzusje!!!
maar krijg wel straks hun lieve baby,s in mijn armen,wat ik natuurlijk heeeeel leuk vind maar je word dan wel weer met je neus op de fijten gedrukt!!!!maar wie weet ben ikdan wel zwanger,want waneer hun uitgeteld zijn is het een jaar geleden dat ik gestopt ben met de pil,maar goed daar moet ik natuurlijk niet van uit gaan!!!

maar voor mijn gevoel is bijna iedereen zwanger om mijn heen,ik ken ze dan wel niet van dicht bij maar wel van gezicht.
en dat is toch wel eens pijnlijk om te zien al die mooie buikjes!!!!!!!

wie kent dit ook????
nogmaals ik ben natuurlijk heel blij voor de genen die zwanger zijn,maar toch kan het pijnlijk zijn!!!!

xxxtam80

Hoi Tam,

Snap precies wat je bedoelt meid, mijn schoonzus is 4 weken geleden bevallen van een  kerngezonde zoon  en ik ben echt stapelgek op m maar wil zelf ook zooooooooooo graag! Ook n collega en n vriendin waren zwanger (hebben ondertussen allebei een miskraam gehad) en ik was een van de weinigen die dit al wist dus aan de ene kant wel fijn dat je dit soort dingen met elkaar kan delen maar aan de andere kant ook weleens vervelend als het bij jou zelf nog  niet lukt.  We gaan  nu zelf de vijfde maand in en omdat onze naaste familie en vrienden weten dat we bezig zijn krijgen we weleens  niet verkeerd bedoelde opmerkingen die best confronterend kunnen zijn. We proberen positief te blijven en eens zal het een keer lukken  zeggen we telkens tegen elkaar!
Succes meid!

Liefs Femmi    

Hoi Tam

Ik snap wel wat je bedoelt overal waar ik op straat kijk zie ik alleen de zwangere vrouwen en werk ik er ook nog mee maar dat vind ik alleen maar leuk en heb ik niet zoveel problemen mee. Ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn.

succes groetjes Frouk

hoi hoi,

Ik ben een van de gelukkigen die al in ronde 2 zwanger is geraakt, onze buren zijn ook begin dit jaar gestopt met de pil, net als ons, maar zijn gelijk voor het echie gegaan, wij hebben nog ff met kapotje gedaan en dus nu zwanger. Voor de buren wel ff slikken, waarom hun wel en wij niet? Heel begrijpelijk! Ik zou het zelfde gedacht hebben!
En ook mijn zus is al langer bezig en ook nog ouder dan mij en had tegen een kennis gezegd dat ik haar niet voor mocht zijn! Dus voor haar ook ff slikken, ik ben haar dus wel voor!
Voor mij is het nu dus ook wel moeilijk omdat mijn zus en buren
dé mensen om er over te praten en te shoppen zijn, maar voel me nu een beetje schuldig.... best lastig hoor...

Hoop maar voor je dat het snel lukt en dat je ook snel met een ronde buik mag rondlopen!

Groetjes Roos

Heeeeeeeeeeeeel herkenbaar.
Gister is dus een vriendin van ons bevallen. Heel leuk hoor, maar het is al de zoveelste...
We babysnuiven wat af zeg, ik ruik al bijna niks meer, neus is onderhand versleten.....
En dan die leuke confrontatie; staat je wel goed hoor, zo'n baby in je armen zeggen ze dan. Ze moesten eens weten.
Ook 2 nichtjes van mijn man, de een net verkering en net 18. Een ongelukje.
Die van 18 heeft het weg laten halen en de ander is ondertussen bevallen, maar kan het niet echt opvoeden. Vorige week nog een kennis van 17 jaar heeft abortus laten plegen, ook een ongelukje......nou dan slik je wel........de zoveelste.
Waarom zij wel....ze zijn het niet eens waard vind ik dan op dat moment.
Buurvrouw is ook zwanger, bijna uitgerekend, maar was ook een ongelukje.
Ik wil ook zo'n "ongelukje".......
Het wil er maar niet inwaaien. Zij weet het van ons en kan er goed met haar over praten.
Maar ook collega's zijn zwanger van mij en van mijn man en veel vrienden hebben net een kleine. En wie is dan de volgende? Ik niet denk ik......

hai, tam

ja ik ken het al mijn vriendinnen(6) zijn zwanger mijn zus van de derde, eigenlijk lijkt het alsof ik de enige ben die het niet is, en das zo klote, ik zie ook het liefst geen baby"s het doet mij teveel pijn, en die dikke buiken ook, maar ja het is nu eenmaal niet eerlijk verdeeld, zelf ben ik twee jaar en 3 maanden bezig.

hoi meiden,
ik denk dat het wel voor de meeste van ond heel herkenbaar is. Ik zie ook overal om mij heen zwangere vrouwen en baby's. Mijn nicht is vorige week bevallen van een zoon, een vriend van mij heeft daarvoor een dochtertje gekregen, ik kwam een oude vriendin van vroeger tegen en die heeft ook een baby en ook van  mijn ex  kreeg ik  2 weken geleden het geboortekaartje van zijn dochtertje binnen. Ik ben allemaal heel blij voor ze echt waar maar in een keer zoveel dan hoop je nog meer dat jij de volgende bent.
En dan zijn er nog de mensen die een kindje krijgen en erbij vermelden dat het een ongelukje was of niet de bedoeling. Dat is natuurlijk wel vervelend dat mensen er mee omgaan alsof het iets heel gewoons is om zwanger te raken. Daar heb ik dan wel een beetje moeite mee als die ongelukjes gebeuren en er abortussen volgen of dat het kind wordt opgevoed door iemand anders en dat soort situaties.
Maar ja onze tijd komt nog meiden! Veel succes allemaal!

Hoi Meiden,
 Ik herken dit zo goed. Iedereen om me heen wordt zo snel zwanger, het lijkt wel of er iets in het kraanwater zit. Ik zit midden in ronde 3 (dus ook nog niet lang bezig), maar ik word er zenuwachtig van. Soms denk ik wel eens, iedereen om  me heen wordt snel zwanger, er is toch wel altijd iemand waar het moeilijk of niet bij gaat. Misschien ben ik dat wel! Ik word er erg onzeker van, ook omdat je eigenlijk niet goed weet of alles wel goed is met me. Ik voel geen eisprong, maar menstrueer wel regelmatig. Hoe weet je nu of alles wel goed werkt. Van die onzekerheid word ik helemaal naar.

liefs Lucretia

Terug
Bovenaan