wie heeft er nog meer zwangeren om zich heen??terwijl je zelf al een poosje bezig bent!!

De meeste worden pas zwanger na 6 maanden, dus alle mensen die in je omgeving zwan.ger zijn geraakt en daaronder zitten hebben gewoon geluk!!
Ons geluk komt nog wel, maar weet hoe het voelt.
Heb een miskraam gehad in januari en daarna zijn 3 collega's en een vriendin zwanger geraakt. En ik was voor hun erg blij, maar zelf teleurgesteld. Ik had ook het gevoel van ik was eigenlijk eerder als jullie. De mensen weten het trouwens niet van de miskraam, want anders krijg je meteen vragen of het al gelukt is. Ze gaan meteen weer dingen verwachten van je.
Het is ook iedere keer weer lang wachten he na die ongesteldheid weer een maand klussen en dan die onzekerheid en spanning.
Maar meer als goed oefenen kunnen we helaas niet doen! Succes!!!!

Ik dacht ook toen ik was gestopt met de pil "het zal wel gauw raak zijn". Nou niet dus. Terwijl 60% binnen 3 tot 6 maanden zwanger is, zit ik alweer in ronde 10. En je ziet het inderdaad veel om je heen. Anderen kijken naar je en het lijkt of ze denken, wanneer gaan jullie 'eens beginnen' (of ze vragen het gewoon...) ze moesten eens weten!
Sterkte en succes met klussen! We moeten gewoon wat meer geduld opbrengen vrees ik.

mijn naaste omgeving weet wel dat wij er mee bezig zijn,aan de 1ne kant wel prettig maar aande andere kant ook weer niet,maar goed,ze wten het nu eenmaal!!!

maar jullie hadden het over een ''ongelukje''!!! ik heb zelf nog een klein zusje van net 4,was ook een ''ongelukje'',maar wel een mooie hoor,ze is een nakomertje na 9 jaar!!!
ja een heel apart verhaal hoor,maar mijn moeder was ook al oma,mijn zus had een dochtertje van een paar maand(ook al ''ongelukje"maar mijn zus was toen al 21 hoor)
mijn moeder was zelf 17 toen mijn zus gebooren is(ook "ongelukje") en op haar 39 is ze oma geworden ,en op haar 40 heeft ze mijn zusje gekregen.

maar goed wij zijn net aan ronde 11 begonnen,hadden wij maar een ongelukje!!!

xxxtam80

Van jacje is ook erg herkenbaar en soms lijkt het net of ze telkens naar je buik kijken om te kijken of ze al iets dikker zien worden. Verschrikkelijk.
Mijn nichtje vroeg een keer op een verjaardag; hoe is het met jou.
Toen zei ik volgens mij iets te vrolijk goed(op een gewone toon)  en iedereen was ineens stil en keek mijn kant op met een blik, zeg het maar.....(zo  dacht/voelde ik dat)
Ik kon wel door de grond zakken....

Terug
Bovenaan