Wie heeft er ook alweer kriebels voor een volgende kindje?

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

Het is misschien wat vroeg om er over te beginnen, maar ik heb zo de kriebels voor een volgende baby!!!!! Jasper is nu 3 maanden vandaag en al  week 2  heb ik het gevoel dat ik weer zwanger wil worden.
Het verbaasde me wel vooral omdat ik zo'n rotbevalling heb gehad, maar het gevoel blijft. Nou moet ik zoiezo wachten tot   Jasper 6 maanden is (maart/april) omdat ik een keizersnee heb gehad, dus dat doen we dan maar netjes. Mijn man  wil ook in het voorjaar aan een tweede beginnen.

Iemand anders die alweer dezelfde gevoelens heeft?????

Groetjes Jen

Hoi,

Hier geen kriebels, zo goed als zeker blijft het hier bij een kind en zal mijn man volgend jaar laten steriliseren. Mijn man is er al helemaal over uit, ik zelf ook voor 99%. We vinden het heerlijk om ouders te zijn van onze mooie dochter, we hebben er heel lang op moeten wachten (4 jaar) en de kans dat ik snel weer zwanger zou zijn, is wel heel klein. En dan begint ook de leeftijd van ons beide mee te tellen, mijn man is 41 ik ben 36 en ik wil niet weer jaren in afwachting zijn van wel/niet zwanger. En dan de rugklachten met uitstraling naar mijn been, waardoor ik al snel ziek thuis kwam te zitten, ik ben bang dat mijn rug een tweede zwangerschap op korte termijn niet kan waarderen.
Dus zal het hier waarschijnlijk bij 1 blijven, al heb ik altijd gezegd dat ik graag 2 kinderen zou willen hebben, maar helaas het zwanger worden bleek bij ons niet zo gemakkelijk te gaan.

Ik hoop dat het jou en je man snel weer lukt, want het is wel een hele leuke en bijzondere tijd.

Alice

Hier komen de kriebels ook al een beetje naar boven drijven. hahaha. Mijn gevoel wil nu al wel maar ik denk dat we er weer voor gaan zodra mijn dochter een half jaar oud is. Je bent dan tenslotte ook nog niet zomaar zwanger en het lijkt me mooi wanneer er ongeveer 1,5-2 jaar tussen de kids zit. ik ben dan nu ook niet meer aan de pil gegaan omdat we voor min gevoel ook niet meer hoeven te ontpillen. Dus we doen het nu netjes met condoom.

Hey joyce,

Jij zal dus ook ergens in maart weer een poging gaan wagen! gezellig. Ik was al bang dat ik de enige was!!hopen dat we dan snel weer op het zwanger forum rondhangen. Wanneer ben jij bevallen?? en heb je een zoontje of dochter?

groetjes Jen

Je bent echt niet de enige hoor! Ook ik wist al gelijk dat ik gelijk meerdere kinderen wil!
We zien wel wanneer de volgende zich meld, haha!! Ach, tijd zat, al voelt dat niet altijd zo!!

Gr Jansske

Hoi,

Hier geen zwangerschap meer hoor... heb nu drie prachtige kinderen en dat is mooi zo!
Na de tweede had ik dit gevoel nog niet, maar nu zeker wel. Het is goed zo, ik hoef niet meer...
Ben blij met mijn 3 kanjers.
Russell is inmiddels alweer ruim 3 maanden en doet het super... het is een heerlijk vrolijk ventje. Zijn zus wordt in januari alweer 4 en gaat dan naar school, dat zal wel even wennen zijn voor mij. Mijn oudste is al bijna 8.
Het is af en toe een 'druk' bestaan, afgelopen week zat mijn man bijna een week in het buitenland voor zijn werk en dan is het flink aanpoten hier in je eentje. Ik werk inmiddels weer 2 dgn en de oudste moest gewoon naar school...
Leuk voor iedereen die er voor willen gaan.... het blijft toch super bijzonder!

Groetjes Kirsten mv Tyrone, Meadow en Russell

Hi,

nou ik   heb nog geen kriebels voor een 2e hoor. Ben nog druk aan het genieten van deze kleine en ben ook de bevalling nog niet vergeten!;-)
We willen nog wel een 2e maar wachten er nog even mee...

Groetjes,
Nathalie

oe neee...
nu nog maar even niet hoor...
ik heb het gevoel dat ik nu pas echt op een roze wolk zit en geniet nu lekker van mijn mooie meid..
heb ook een rare nasleep aan mijn bevalling overgehouden en ben nu best nog  wel een beetje bang dat er weer iets mis zou gaan.
wil ooit wel weer een kleine maar dan moet het vertrouwen op een goede afloop er wel zijn denk ik..

liefs annelies

Terug
Bovenaan