Wie heeft er ook alweer kriebels voor een volgende kindje?

Hoi Jen,

ik heb een dochter Zoë. Ze is 17-09-2008 geboren. En ja rond maart wil ik wel weer een poging gaan wagen.

Van wanneer is jou zoon/dochter?

Het zou wel leuk zijn om elkaar straks weer op het zwanger worden/zijn forum te treffen.

Groetjes Joyce

Hallo,

Mijn zoon is nu 4 maanden en bij mij kriebelt het ook af en toe, maar dat komt dan meer omdat ik het zwanger zijn wel bijzonder vind. We hebben nu 3 kindjes en ik wil er echt niet meer hebben!! Het is nu erg druk, maar wel leuk en dat moet zo blijven. Ik heb nu ook echt het gevoel dat ons gezinnetje echt compleet is. Mijn man heeft al een doorverwijsbrief voor sterillisatie, geen gerommel meer met hormonen in mijn lijf, jippie!!!

Groetjes Paula

hoi hoi

nou hier voorlopig ook nog niet hoor, heb een dochtertje van 18 maandjes en me zoon is 3 maandjes dus voorlopig druk zat! het was trouwens gelijk raak toen me dochter 6 maanden was.. dus we doen nu extra voorzichtig want moet er nog ff niet aan denken.

groetjes jessica

He Jen,

kom je gezellig mee kletsen op het forum eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?  Vind ik persoonlijk gezelliger dan die andere!! Ik kijk wel bij alle 2 hoor.

Liefs Janneke

Terug
Bovenaan