Wie heeft er ook geklust rond eisprong in mei!

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal!
Laat ik me even voorstellen; mijn naam is Liset en  ben  bijna 28  jaar.
Wij, mijn lieve schat  en ik, hebben na een prachtige rondreis  besloten  dat het tijd wordt voor een  kindje en we hopen deze wens snel in vervulling te laten gaan. Wel al gestopt met de pil  eind november 2008 om eerst even een half jaartje te "ontpillen" na bijna 10 jaar en in de tussentijd andere anticonceptie gebruikt.
Maar nu gaan we er eindelijk voor! Afgelopen dinsdag had ik mijn ei en we hebben vanaf zaterdag al om de dag "geklust". Ik had al heel wat informatie verzameld en heb echt mijn best gedaan om het beste eruit te halen aangezien ik een gekantelde baarmoeder heb (vorig jaar achter gekomen).
Dus: kussentje eronder na het klussen en rustig een half uurtje blijven liggen. Dit heb ik zowel op klusdagen ; zaterdag maandag en woensdag gedaan. En nu maar afwachten of het effect heeft. Wie is er nog meer aan het klussen in mei rond haar eisprong?? :)
Ik hoop op leuke reacties! Liefs, Liset.

zal nog wat meer vertellen anders is het ook zo kort
hier op het forum heb ik ook een topic geopend met meerdere dames (wie o wie zwangert er met me mee)

kijk daar maar eens,

zou het leuk vinden als je er bij komt
het is niet zo'n grote groep en rustig dus niet als je over 2dagen komt dat er 2bladzijdes bij staan.

dus ik wens je veel succes!

Hoi!
Ik ook! Elke dag eraan gewerkt! Tot een paar dagen na de eisprong, want toen was manlief er een paar dagen niet!
Ben bang dat het niet raak was deze keer!

Hoi liset

Wij hebben deze week ook onze klus week gehad hihi

Ik zal me even voorstellen
Ik ben Danielle 28 jaar (over 2 weken 29) ik heb al een zoontje van bijna 15
maanden en we gaan dus voor nummer 2

veel plezier hier op het forum

groetjes Danielle

Hallo!

wij zijn al zeven maanden bezig om zwanger te worden. Ik ben net 26. Deze maand weer eens ovulatietest gebruikt om te zien of mijn cyclus iedere maand een beetje overeenkomt. Deze keer was ik wat eerder en normaal test je 2 dagen postief, maar deze keer hadden we maar 1 positieve test. Geklust en 's avonds erg pijn/kramp vanaf mijn rechter zij. Dus 's morgens maar getest om te zien of dat mijn eisprong is geweest en ja, volgende dag dus negatief...Dus hopen maar dat die ene poging genoeg was .
We wachten af!
Veel succes allemaal en hopen op goed nieuws!

Beestje, wat grappig, mijn eisprong was volgens de calculator ook uitgerekend op woensdag. Alleen ik weet zeker dat het bij mij op dinsdag geweest is, want ik heb mijn eisprong heel duidelijk gevoeld.

En zal zeker die andere topic ook mee gaan volgen, vind het heerlijk om me te begeven bij andere meiden die hetzelfde meemaken.

En Anna, hoe komt het dat je denkt dat het dit keer niet gelukt is? Wanneer is je NOD?

En hoi Danielle! Jij bent dus al ervaren met een eerste kindje! Wat leuk! Had je al door dat je zwanger was bij de eerste en zo ja, wat voelde je dan?En AS, ik duim mee voor jou!! Ik voelde het ook heel goed dat ik een eisprong had. Wanneer is jouw NOD?

Momenteel voel ik zelf niet zoveel. Je haalt vanalles in je hoofd natuurlijk. Je wil zo vreselijk graag een teken dat het “klussen” niet voor niets geweest is! Fijn dat er forums bestaan zoals deze om lekker even van je af te schrijven. Mijn NOD is op 10 juni! En voor mijn gevoel is dat zoooooo ver weg nog!

Xx Liset.

Terug
Bovenaan