Wie heeft er ook geklust rond eisprong in mei!

Hoi,

Ik heb ook een gekantelde baarmoeder maar tot voor een jaar geleden geen moeite gehad om zwanger te worden.{toen verrast en ongewild}Wat uitte in een miskraam
daar mijn toemalige vriend zware medicijnen gebruikte voor zijn reuma wat fataal is voor de foetis.
En ben 38 jaar.
Nu zit ik in mijn tweede ronde.
mijn nod is 3 juni a.s

Groetjes roselien

@liset
hoihoi ik ben inmiddels in ronde 17beland ik heb ook al een dochtertje van 2 jaar en 3 mnd en ik heb ook gekantelde baarmoeder, maar voor zover ik weet heeft dat geen effect op het zwanger worden, bij mn dochter was ik de 2e ronde zwanger, en nu door andere dingen duurt eht langer. Hebben ze je verteld dat gekantelde baarmoeder effect heeft op het zwanger worden? Ben ik wel benieuwd naar.

ik hoop dat jullie klustijd resultaat oplevert, succes in de wachttijd.

Gr Wendy

Wat grappig om te lezen dat het eigenlijk nog best regelmatig voorkomt dat mensen een gekantelde baarmoeder hebben. Het werd bij mij vorig jaar opgemerkt bij de dokter en hij ligt naar achteren gekanteld. Hij vertelde mij ook dat het niets uitmaakt voor het zwanger worden (zucht....opluchting.. ) alleen, we zouden het dan gewoon ook eens met andere standjes moeten proberen. Dit zou de zwangerschap bevorderen en minder pijn bij het vrijen geven. En ik moet zeggen, sindsdien gaat het super! Ik begreep al nooit waarom het bij zeer deed als we het gewoon in "normale""positie deden.
Verdere tips waren: na het vrijen een kussentje onder je leggen en rustig een halfuurtje wachten en vooral niet stressen... relax en veel lachen saampjes.
Ben zo benieuwd wie van jullie straks een positief bericht heeft in juni!

@Hoi Liset
Bij mijn zwangerschap van mijn zoontje had ik niks door dat ik zwanger was,
maar dat kwam omdat ik 1 ongi had overgeslagen. Ik was eind mei niet ongi geworden dus ik meende dat ik zwanger was, dus niet. eind juni ook niet dus
begin juli toen nog maar eens test gedaan en toen bleek in zwanger te zijn,
daarna begonnen de kwaaltjes. Ik hoop dat het deze zwangerschap minder is want ik heb echt geen zin meer om 16 weken boven de wc te hangen. Dat mijn man wel eens zei ben je alweer aan het overgeven

Mijn nod is trouwens 13 juni

oja mijn 1ste zwangerschap was ik na 7 maanden zwanger toen ik gestopt ben
van de pil dus ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren.

groetjes Danielle

fijn weekend alvast

Hallo meiden,

ook ik laat hier even wat van mij horen (ben ook al actief bij het topic "stoppen met de pil in augustus).

Ik ben kristel 23 jaar en we hebben besloten om ipv augustus vorige maand te stoppen met de pil. Eerst wilden we ontpillen ( ben sinds 9 mei gestopt met de pil) en eesrt even mijn cyclus afwachten, maar eigenlijk waren we het er beiden over eens om toch een soort van proef te klussen.

afgelopen week zijn we dus heel actief geweest met klussen, maar weet niet zeker wanneer mij NOD en eisprong was. Vanmorgen heb ik slijm gehad welke een kenmerk was bij een eisprong en daarna nog even geklust. Uitgaande van mijn normale pilcyclus is dit 28 dagen.

Eigenlijk hoop ik er stiekem al op om over 2 weken positief te testen, maar denk het uiteindelijk niet.

groetjes

Hey Danielle en Kristel,

Kristel, ik duim met je mee dat je over 2 weken idd positief test! Het zou toch heerlijk zijn om  die grote  wens in vervulling te kunnen laten gaan.
En Danielle, ik hoop dat je idd niet mee zoveel over het toilet hoeft te hangen als het weer zover is, MAAR ik heb pas berichten uit de media gehoord dat als zwangere vrouwen veelvuldig en lang misselijk zijn dat ze een slim kind krijgen ,..haha. Dus jij hebt vast een heel  pienter zoontje :).

Nou verder kan ik melden dat ik de eerste tekenen al binnen heb. Echt waar!
Je voelt natuurlijk een heleboel als je graag zwanger wilt worden,..

Maar sinds 2 dagen  heb ik steeds een heleboel doorzichtig waterig slijm, in overvloed. Daarbij werd ik vanmorgen wakker door steekjes in mijn buik. Het deed echt zeer!
Verder prikken mijn ogen snel van de slaap, maar dat heb ik wel eens, dus die reken ik er niet bij. Maar dat slijmverlies is echt opvallend. Veel meer dan normaal en heel "waterig". Nog iemand die dit herkent soms?

Liefs, Liset

Lisett,

ik herken wel wat van de kwaaltjes die je noemt. Vooral de prikkelende ogen, kan de hele dag wel slapen, 2 dagen vrij geweest en allebei de dagen 's middags een uur geslapen, voel me net z'n oud wijf...
Mijn darmen zijn ook van slag en de steken vanaf de zij heb ik ook.
Verder ben ik nogal prikkelbaar. Maar ja, dit is niet de eerste ronde en ik weet ondertussen dat je jezelf enorm voor de gek kan houden. Wacht dus maar 'rustig' af.

Lieve As83,

Je hebt gelijk. Ik ga het de komende dagen even proberen van me af te zetten. Des te sneller is het 10 juni. Ik duim voor jou ook!
Maar heb wel een nieuwe NOD juni op het forum gezet, wellicht kan  iedereen uit deze topic erbij aansluiten??!!

xx

Terug
Bovenaan