Wie heeft er ook last van babykoorts?

A

Anoniem

Guest
Ik wil graag zwanger worden maar heb nu al een paar maanden last van babykoorts. Alles vind ik leuk, ik lees boeken/magazine's, wil het liefste nu al kleertjes kopen en kan echt niet wachten.....met vriendinnen kan ik ook alleen maar daarover praten, ik word ook moe van mezelf en ben bang dat het misschien heel lang gaat duren omdat ik overgewicht heb.

Hebben jullie ervaring hiermee of ook last van overgewicht?

Groetjes Victory

Hallo Victory,

Ik heb er inderdaad ook last van, maar dan in stilte ik heb namelijk niemand gezegd dat we gestopt zijn met de pil, buiten twee goede vriendinnen. Maar ondanks dat ik al een kanjer van zoontje heb is de koorts weer net zo erg, al kijk ik tegen sommige dingen misschien wel iets nuchterder aan...
Daarnaast heb ik ook last van overgewzicht, en aangezien we nu pas met de eerste ronde bezig zijn en ik bij de eerste in de tweede ronde al zwanger was, maak ik me daar nog niet zo een zorgen over..Het zou me zelfs niks verwonderen als het nu al in de eerste ronde raak is, aangezien ik sinds mij ei al zo''n vreemd gevoel heb in mijn baarmoeder,,,,maar volgende week dinsdag kan ik officeel testen...duzzzz wie weet...gr mama van binkie

Hoi Mamavanbinkie,

Bedankt voor je reactie. Fijn dat ik nu ook van iemand met overgewicht hoor dat het soms ook heel snel kan gaan. Hopelijk ben ik ook snel zwanger, ik zit wel erg tegen de bevalling op (wat wellicht helemaal niet nodig is).

Succes en ik hoop dat het in 1x raak voor je is!

Gr. Victory

Hoi Vitory,

Nou die beballing daar kun je geen pijl op trekken, ik had inderdaad een niet zo fijne bevalling maar dat lag meer aan het ziekenhuis en niet aan mijn overgewicht!!!

Veel succes met zwanger worden, het zal wel loslopen...

mama van binkie

Wij hebben ook niemand verteld dat ik gestopt ben met de pil, ik vind het fijner om het onder ons te houden. Maar ik ben idd wel al bezig met wagens kijken enzo, en ik heb van de week me ingeschreven op de site van babyland dan kreeg je een paar sokjes kado, :)

ik heb het tegen 3 vriendinnen verteld, waarvan 1 begin oktober uitgerekend is. Ook heb ik het tegen mijn zus verteld. Ik wil het pas vertellen tegen mijn ouders en familie als het eenmaal zover is en ik al 2-3 mnd zwanger ben (eerder als ik erg misselijk ben hahahaha) Dus het valt mee! :)

Tip: lees het boek "krijg nou tieten"van Claudia de Breij en "Babykoorts"van Saskia Noort, deze zijn echt leuk en je ligt vaak in een deuk!!!

Gr. Vic

Hey mama van Binkie!

Ik heb dat vage gevoel in mijn baarmoeder ook. Zou je dan echt al kunnen voelen dat er iets met je lijf gebeurd. Ik heb ook last gehad van het litteken van mijn ks, dat het echt ging trekken en steken. Heb jij ook een ks gehad?

Groetjes Patricia

Nee geen ks gehad gewone bevalling van een flinke kerel wel met pomp waar twee personen aan stonden te trekken, ingeknipt dus,maar ja, ik zeg maar altijd het maakt niet uit waar de hechtingen zitten...

Ik weet het niet met die vage klachten, ik heb normaal nergens last van, en nu we flink geklust hebben hen ik echt in mijn onderbuik/ baarmoeder zo een zeurgevoel...ik dacht zelfs eerst dat het misschien van het klussen zelf was maar dat lijkt me stug,,,

Terug
Bovenaan