Wie heeft er ook last van babykoorts?

Die babykoorts heb ik ook.....maar niet zozeer dat ik dingen wil kopen, anders zit ik er tegenaan te kijken terwijl het misschien helemaal niet lukt.

Zo negatief wil ik eigenlijk niet denken, maar aangezien mijn vriend dat steeds zegt, word het positief denken voor mij steeds moeilijker.

Mijn vriend wilt wel erg graag, maar denk liever dat het allemaal toch niet zal lukken, zodat hij minder telleurgesteld is als het niet lukt. Ik wil liever positief denken, omdat, stel dat het idd niet lukt, dan hebben we toch een mooie tijd vol hoop gehad vind ik dan.

Wel moeilijk is als ik kwaaltjes heb en mijn hoop groter is...en ik dan toch ongesteld word. Maar dat hoort er allemaal bij.

Ik heb nu sinds bijna een week heel pijnlijke borsten en er lijken een soort van blauwe plekken ofzo op te zitten en sinds 2 dagen heb ik buikkrampen, maar die krampen had ik vorige maand ook en toen was ik niet zwanger, dus ik ga maar nergens vanuit, maar stiekum hoop ik heel erg van wel...zoals elke maand.

Ik zit nu in ronde 5 en ongeveer 1sep is mijn NOD

Hallo Dames
Hier nog iemand met flinke babykoorts! Zou er de hele dag over kunnen praten! Ben al van alles aan het lezen en weet al helemaal hoe mijn kamertje eruit gaat zien en welke kinderwagen ik wil, erg he?
Hoop dan ook dat het snel raak is maar ja dat weet je nooit! We zitten nu in ronde 3 afwachten maar!

Gr Sola

Hallo allemaal,

Ja hoor en hier is er nog 1! Ik zou er ook de hele dag over kunnen praten en zie ook ineens overal zwangere vrouwen lopen...

Ik zit ook veel achter de computer van alles op te zoeken, erg leuk die voorpret!

Groetjes Jen

Hallo Dames
Hoe staat het met de babykoorts?
Ik zie iedereen maar om me heen zwanger worden.. En zou het liefste al met een dikke buik rond lopen.. maar ja nog even geduld maar!

Gr Sola

Terug
Bovenaan