Wie heeft er ook zo'n slechte huid?????

Slechte huid.. hou op schei uit.. ik ben nou 14 weken en 6 dagen zwanger, en heb sinds mijn zwangerschap echt last van een slechte huid.
Met vlagen is het wat minder, maar kan er niet echt blij van worden. Probeer het allemaal zo goed mogelijk te verzorgen, maar veel beter word het er niet van.
Ik heb weleens gehoord dat wanneer je voor je zwangerschap een goede huid had (van toepassing op mij) je tijdens je zwangerschap vaak een hele slechte huid krijgt.
En heb je voor je zwangerschap altijd een slechte huid gehad, dan krijg je tijdens je zwangerschap een mooie huid.
En zo was dat met haren ook. Ik heb normaal van mezelf een mooie grote bos met krullen, en vanaf mijn zwangerschap is het huilen met de pet op.. Terwijl je dan weer verhalen hoort van mensen met dunner haar, waarvan het ineenkeer top gaat zitten!
Dus ik denk toch niet dat er op te peilen is. en die hormonen doen toch wel waar ze zin in hebben hahahaha

Groetjes Marjolein

Hallo allemaal,

ik ben nu voor de derde keer zwanger van een jongen en tijdens al mijn zwangerschappen heb ik een perfecte huid op mijn gezicht. Geen pukkeltje te bekennen. De rest van mijn lijf is erg droog. Dus de bakerpraatjes zouden kunnen kloppen.

Groetjes van Marloes

Hallo allemaal!

Poeh, gelukkig zijn er meer zwangeren met een belabberde huid! Op dit moment zijn er om me heen een hoop zwangeren en ik maar jaloers kijken naar hun gave huid en me afvragen waarom die van mij zo slecht is.
Gelukkig lees ik bij sommigen van jullie dat het wel weer wegtrekt. Dat hoop ik echt! Want vroeger was er niks aan het handje met mijn huid! Daarom ben ik nu zo bang dat het iedereen opvalt dat ik zwanger ben.
Maar het is gewoon balen. Je voelt je (tenminste ik) super lelijk en vooral op de slechte (erg onderhevig aan hormonen) dagen. Gister nog, stond ik te janken voor de spiegel en ik werd zelfs agressief  en  had zin om iets kapot te smijten.  Ik was ook al de hele dag misselijk en had een drukke dag. Ik zat er helemaal doorheen. Lekker he, zwanger zijn! Nou, succes met de slechte huidjes en we worden vast weer mooi!

Groetjes Jo

Ik had tijdens mijn zwangerschap een hele slechte huid. Ik heb er altijd wel aanleg voor gehad, maar zoals ik het toen had was niet normaal. Zeker tegen het einde van de zwangerschap was mijn gezicht een kraterveld. Als ik foto's terugzie, schaam ik me echt.   Na de zwangerschap was dit eigenlijk gelijk over. Mijn huid is nu veel rustiger. Maar, een slechte huid wil inderdaad niet altijd zeggen dat je een meisje krijgt, want het is toch echt een jongen geworden!

Hoi. Ja ik ken dat ook wel hoor.
Ik heb van het begin van deze zwangerschap echt last van vlekjes, het zijn geen puistjes maar echt rode vlekjes in mijn gezicht en dan vooral op mijn wangen... Iedereen is er dus ook van overtuigd dat ik een meisje ga krijgen, omdat ik dat toen ik zwanger was van mijn zoontje helemaal niet had.. En volgens de bakerpraatjes breng je dan idd je schoonheid naar de dochter in je buik, MAAR het klopt dus niet altijd, want ik ben toch echt weer zwanger van een jochie!
Gelukkig gaat het nu ook weer wat beter met mijn huid, maar ik zie er niet zo stralend uit als bij mijn eerste zwangerschap.
Ach, dat gaat ook wel weer over!
Groetjes Anne-Marie

Hoi Allemaal,

Ik heb elke maand last van pukkelig gezicht. En nu ik zwanger ben elke dag  
Ach het is jammer, maar wel voor een goed doel. Ik ben wel van die zalf (fucidin) en dat helpt wel een beetje.
En ik krijg een meisje, dus wie weet krijgen degene die er ook last van hebben ook wel een meisje

groetjes Mariska
35 weken en 2 dagen

Ha,

Ik heb sinds het stoppen met de pil ook een "slechte" huid gekregen. Ik ben nu 16,5 week zwanger en ik merk nu langzaam dat er wat verbetering begint te komen....

groetjes Petra

Hoihoi,
Sinds het stoppen van de "pukkelpil" kreeg ik ook weer een flinke pukkelige huid.....
Iedereen vroeg toen al hoe dat kwam, want ik had zo'n gave huid. Altijd een smoes gebruikt....en het duurde ook maar eer we zwanger raakten, dus lekkere confrontatie iedere keer.
Huisarts zei dat het echt door de hormonen kwam en dat je er weinig tegen kon doen. Heb antibioticadepper gehad, maar niks hielp. En omdat we zwanger wilden worden is het dan toch maar accepteren. Nu zijn we inmiddels 6 weken en 2 dagen zwanger en bij mijn delecote wordt het veel erger en op mijn rug. Gezicht is hetzelfde gebleven. Ik hoop niet dat het erger wordt.......
Succes

Terug
Bovenaan