wie heeft er ook zoveel last van witte afscheiding?

hoi wie heeft er hier ook zoveel last van witte afscheiding?
ik heb er veel last van sinds ik zwanger ben.
het lastige is dat ik het gewoon voel lopen en dan is mijn kruis gewoon nat.
ik ben heel onzeker omdat ik nog maar zes weken zwanger ben en ik denk iedere keer....als het maar geen bloed is.....
gr lisette

Hoi Liselotte,

Dat is heel normaal hoor, niets om je zorgen over te maken!
Ik kreeg het in het begin een klein beetje, maar het is nu zo erg dat ik inlegkruisjes gebruik, net wat je zegt, je voelt het lopen en alles word nat. Op een gegeven moment kan je niet anders kan inlegkruisjes gebruiken, want ikzelf vond het behoorlijk smerig om met een nat kruis te lopen.. haha..
Ze zeggen dat het een goed teken is, afscheiding. Als dat waar is weet ik niet.
Het is in iedergeval niets ernstigs, je kan het ook altijd navragen aan je VK natuurlijk.

Janet
31 weken zwanger

Hoi Lisselote

Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Ik heb bij mijn beide zwangerschappen vreselijk veel last gehad van witte afscheiding. Je lichaam (hormonen) maakt heel veel afscheiding tijdens je zwangerschap. De ene vrouw heeft daar iets meer last van dan de andere.

Groet Sharine

oke bedankt voor jullie snelle reacties.
ik ben gewoon ook nog heel erg onzeker.
ik ben net uit bed en voel het weer lopen.
het is echt smerig.
ik zal gewoon blij zijn als ik de echo gehad heb en weet dat alles goed is.
ik heb zelf al een kleine maar die word al zeven dus het is weer zo lang geleden.
bij mijn eerste zwangerschap maakte ik me niet zo druk maar nu wel.
ben zo bang dat het alsnog mis gaat.
weet dat ik me niet druk moet maken maar dat doe ik wel.
gr lisette

Oppassen met inlegkruisjes! Het kan het verergeren.
Maar ja, soms moet je he.
Bij mij is het ook verschrikkelijk.
Mijn VK heeft aangegeven: als het brokkelig is en/of het jeukt, meteen aan de bel trekken. bij mij is het ook wel soms een smerig kleurtje. Maar ja, dat had ik ook als buiten mijn zwangerschappen om. (vies verhaal he)

Hoi meiden,

Beetje latere reactie dus hoop dat er nog iemand naar kijkt.

Bij mij wordt het ook steeds meer (nu 14 weken zwanger) maar het is niet altijd wit maar wat gelig en dikker. Ik verlies het vooral bij het naar de wc gaan en dan is het echt veel voor mijn gevoel en loopt het er echt uit. Is dit, ondanks de kleur, toch normaal?

Onhandig is het in ieder geval wel!

Heb het er vanmorgen met mijn VK over gehad, maar door inlegkruisjes verergerd het niet.
Het lijkt me zowieso niet echt fris om het niet te gebruiken als je constant leeg loopt.. steeds nat daar beneden, en als je daar een hele dag in loopt ruikt het ook niet echt fris meer.
Als je echt erge last hebt van afscheiding dan zou ik toch echt wel inlegkruisjes gebruiken..

Lfs
Janet
32 weken

Terug
Bovenaan