wie heeft er ook zoveel last van witte afscheiding?

Het kan wél verergeren door inlegkruisjes! Want deze gaan broeien, iriteren. Inlegkruisjes ademen namelijk niet! Het is niet goed als  je continue inlegkruisjes gebruikt, dus nooit zonder gaat. Als ik werk, draag ik ze, als ik weg moet draag ik ze, tuurlijk!  
Het advies van mijn verloskundige: als je kunt, zonder! Draag liefst rokken, dan lucht het nog een beetje, zit het niet zo strak in je kruis allemaal.

hoihoi,

Mij is ook altijd gezegd dat het kan verergeren en broeien door inlegkruisjes. Ik gebruik ze dus liever niet, ookal heb ik ze wel altijd mee voor het geval dat. Maar wat ik nu ook steeds in mijn handtas heb, is een schone onderbroek in zo'n afsluitbaar zakje (van Schiphol zeg maar ;-)) Als ik het prettig vind, vervang ik mijn onderbroek zo, ik neem toch mijn handtas mee naar het toilet, en stop de andere onderbroek in dat zakje, wat goed afsluit en dus niet ruikt.

Groets, Sara 36 wk + 1

Hoi,
Ook ik heb er last van, maar dan van waterige afscheiding zeg maar..
Ben nu 30+1 weken, en ken het niet echt van mijn andere zwangerschappen.
Als ik een poosje heb gezeten voelt het ook klam aan zeg maar, achja, misschien de warmte die het verergert?
Ik gebruik als ik buitenshuis ben wel inlegkruisjes, want een natte broek lijkt me ook genant..
Groet R

Ik heb dus helaas een infectie. Ben net naar de HA geweest, nou die zag het meteen.
Dus zodra het gelig is, groenig en/of brokkelt: even naar de HA voor de zekerheid! Misschien is het niks, maar je weet het niet!
Heb nu één zetpil gekregen en een zalf. Maar hij zei dat de kans groot is dat ik er niet helemaal van af kom, of dat het snel terug komt. Dat heb je nu eenmaal in de zwangerschap.
Ach, het is maar een kwaaltje denk ik dan, we zien wel!

Terug
Bovenaan