wie heeft er positief nieuws over teunisbloemcapsulles

A

Anoniem

Guest
hoi damens

ik ben kim en 29 jaar. mijn vriend en ik zijn al dik 1 jaar bezig. ik heb al verschillende onderzoeken gehad en die waren helemaal goed, nu nog een kijkoperatie in aug. ik ben nu teunisbloemcapsulles gaan slikken en ik ben erg benieuwd of iemand hier een positief verhaal over heeft.

groetjes kim

Hey kim,

Waar zijn die capsulles voor?

Groetjes mirjam

hoi mirjam

in eerste instantie zorgt het voor een regelmatige cyclus ( heb ik geen last van, altijd precies 24 dagen) en ondersteunt bij menstruatie ongemakken. daarbij zitten er vitamine en mineralen in ( vitamine E belangrijk als je zwanger wilt worden heb ik gehoord) en het zorgt voor een gezonde huid.

ik ben op andere forums op het idee gekomen en daar goede verhalen overgehoord dat sommige na gebruik zwanger raakte, misschien toeval maar het kan in ieder geval geen kwaad.

ik loop ook bij de homeopaat en krijg daar andere pillen om min zink gehalte omhoog te krijgen, wat blijkbaar belangrijk is voor de aanmaak van een vruchtbaar hormoon. ik vertelde hem dat ik ook teunisbloem slik en hij vond dat een heel goed idee.

baat het niet dan schaat het niet, toch?

groetjes kim

wauw die ga ik ook halen! waar zijn die te koop? gewoon bij de drogist?

Inderdaad baat het niet dan schaat het niet..! en kan je die ook tijdens de zwangerschap doorslikken, of moet je er dan mee stoppen?

Ben nu 4 maanden bezig na mijn miskraam en je snapt natuurlijk dat iedere mnd te veel is!

Ben nu 36 jaar en heb nog geen kinderen, ik weet dat het niet te oud is maar ben er soms bang voor dat het daar aan ligt. vandaag is eingenlijk mijn nod maar er is nog niks te bekennen, heb wel pijn in me benen en dat betekent meestal dat ik ongesteld ga worden. heb al 2 testen gedaan maar die waren natuurlijk negatief. hmm wat duurt wachten toch lang!

succes kim groetjes mirjam

hoi mirjam

ja ik ken, de frustratie van het wachten en de teleurstelling bij de menstruatie.
ik heb wel de capsulles van Efamol PMP. in zovere mag je die gewoon slikken. bij andere merken staat er niks over zwangerschap en in deze bijsluiter staat dat je ze gewoon mag gebruiken.
je kunt ze gewoon bij de drogist halen.

succes kim

Hey kim,

hmm gister ongesteld geworden... pfff walgelijk.

maar goed op naar ronde 5.. maandag ben ik vrij en dan ga ik is achter de capsulles aan!

Fijn weekend kim

Groetjes mirjam

hoi mirjam

klote zeg! ik weet hoe je je voelt. op na ronde 5 dus. ik weet in tussen niet meer in welke ronde ik zit ben na meer dan een jaar de tel kwijt.

succes groetjes kim

hallo,

Ik heb me speciaal ingeschreven om te vertellen dat niet teunisbloemolie maar tarwekiemolie in doorzichtige capsules bij mij succesvol zijn geweest. Ik heb ze gewoon bij het Kruitvat gekocht en ze trouw 3 maal daags ongeveer een week of 6 geslikt, bij de volgende ronde was het raak, maar dat was ook omdat ik toen meteen een regelmatige cyclus kreeg, waarschijnlijk ook dankzij die capsules, want mijn cyclus was daarvoor allesbehalve regelmatig. Inmiddels heb ik een zoon van een jaar, maar ik probeer zoveel mogelijk mensen met een kinderwens te vertellen over die tarwekiemolie, omdat ik ervan overtuigd ben dat het echt helpt. Ik was trouwens 36 en 8 maanden toen ik zwanger raakte.

Succes!!

Terug
Bovenaan