wie heeft er positief nieuws over teunisbloemcapsulles

hoi dames!

ik heb in de winkel gekeken naar teunisbloemolie.. maar op de verpakking staat dat je die niet tijdens je zwangerschap mag gebruiken!!!

ik heb zelf tarwekiemolie gehaald en hoop dat t me een duwtje in de goede richting geeft!

lief shari

hoi shari

je hebt deels gelijk. er zijn verschillende merken.
ik heb ze allemaal doorgenomen en alleen die van Efamol PMP mag je gebruiken als je zwanger wilt worden. je mag ze blijven gebruiken en ook als je borstvoeding geeft. daarop heeft mijn homeopaat ook positief gereageerd op deze pillen.
het maakt ookallemaal niet uit want je moet dat gene doen waar jij je het prettigst bij voelt.

ik moet tot vrijdag wachten en dan weten we of we deze ronde eindelijk geluk hebben. zo niet dan nog 1 kans voordat ik een kijkoperatie krijg.

o ja, ik heb ookm op internet een maansteen gekocht gekocht. die zorgt voor stabieliteit omtrent vrouwelijk energie, bevorderd vruchtbaarheid en hormoon schommelingen.

hihihi als ik dit zo terug lees lijkt het is het wel heel zweverig allemaal maar goed beter alternatief en natuurlijk als straks hormoonpillen en ivf.

damens veel succes en hou me op de hoogte
groetjes kim

Terug
Bovenaan