wie heeft er tips voor doorslapen?

A

Anoniem

Guest
hoi
wie van jullie hebben er tips om een baby door te laten slapen heb al van alles geprobeerd maar meneer blijft komen snachts,hij is nu 14 weken,en weet het echt niet meer?dus wie kan me helpen,en hebben tips?gr wendy

Hoi,

Ik geef mijn dochter 's avonds altijd een extra lange voeding, 2x een half uur.
Dan is ze moe en voldaan en daar houd ze het   11 tot 12 uur op vol.
Ook masseer ik haar elke avond en doe ik haar daarna in bad. Daar worden ze ook moe van.
Ik heb elke avond hetzelfde bedritueel, masseren, in bad, pyama aan, voeden, boertje bij papa op schoot en dan op haar kamertje nog een voeding met de lichten uit (klein lampje aan) een geen overige geluiden van de tv, radio o.i.d.

Sinds 3 weken slaapt ze nu door, van 20.00 tot 7.00 of soms iets later.
o ja, ik geef borstvoeding, dat kun jo onbeperkt geven.....

De gouden tip heb ik niet, maar volgens mijn moeder gaan de kindjes doorslapen als ze rond de 12 pond zijn......bij mij klopt dat, maar elke baby is natuurlijk anders.

Succes!!!!!!!!

Groetjes van Gea

Hoi Wendy,

Die tip zoek ik ook nog steeds!!! Dewi is nu 16 weken en eet al een hele tijd 5 voedingen (vorige week weer een paar dagen 6,maar nu ik 200 ml geef weer 5)
Ik geef haar nu ook al 2 weken rijstebloem door haar laatste fles (ik was er een beetje vroeg bij, maar hoopte dat dat zou werken).
Ze krijgt nu haar laaste voeding tussen 8 en 10 en slaapt dan tot een uur of 3 a 5. Er zit maximaal 6 a 7 uur tussen haar voedingen.

Ik denk dat het gewoon een kwestie van tijd blijft voor ze langer gaan slapen en dat we gewoon nog even geduld moeten hebben... helaas!

/>

denk dat daar geen echte tips voor zijn!
het enige is rijstebloem 's avonds bij de fles!

Ook bij ons hebben 2 schepjes rijstebloem in de laatste fles goed geholpen.
Kelsey krijgt nu rond 23.00 de laatste fles en slaapt dan tot 7.30

Probeer het eens en wie weet werkt het.

Veel succes, Belinda

hoi ja joey krijgt ook al 200 en rijstebloem in zijn fles.en niet wakker maken om23.00 helpt ook niet want dan komt ie om 2 uur of zo,help........weet het niet meer hoor.,ge wendy

hoi hoi
ik heb wel een tip maar je moet wel even doorzetten,ook al is dat moeilijk.
ik heb mijn kids nooit geen nachtvoeding gedaan,gelukkig waren ze heel goed op gewicht dus dat hoefde ook niet.
het klinkt heel hard maar jou babay is gewent om s,nachts voeding te krijgen.
het enigste wat helpt is laten huilen.
je gaat wel naar de kleine kijken,streelt een keer over de wang en dan ga je weer weg.
laat de kleine wel weten dat je in de buurt bent maar geef hem geen voeding.
het maagje is gewent om s,nachts voeding te krijgen en daar moet je van af.
dit duurdt meestal twee of drie dagen.
en ook een tip is om de kleine voor 10uur s,avonds de laaste fles te geven.doe je het later komt de kleine niet meer in diepe slaap en komt dus weer eerder.
het is maar een tip hoor,maar bij mij heeft het bij alle 6 gewerkt.
je kunt ook een beetje nutriton door de laaste fles gooien,dit maakt de voeding wat dikker.je kunt dit kopen bij de etos en kost geloof 6eur.
nou laat ff weten hoe het gegaan is.
liefs sil(mama van 6)

Hoi hoi,

Heel vervelend dat ze nog niet doorslaapt..maar dat moet je echt de tijd geven.   Kinderen slapen door als ze het er aan toe hebben. Je mag ze best even laten huilen, maar wat heb je aan een kind wat overstuur is, die slaapt ook niet meer. En als je zelf honger hebt pak je ook wat, welk tijdstip dat ook is. Zo'n kleine is nog totaal afhankelijk en legt zijn vertrouwen in onze handen...ook met eten.

Onze zoon is 5 maanden en sliep ook niet zo vlot door, en woog wel 12 pond. Het gaat denk ik niet zozeer om het gewicht maar of het kindje het er aan toe heeft...Als onze zoon 's nachts nog komt (doe ie de laatste tijd niet meer maar af en toe nog wel eens) dna krijgt hij een heel klein flesje met 60 cc water en 1 schepje voeding. Dan leggen we hem weer weg en slaapt hij weer.. Maar doorslapen betekent ook dat ze 5 uur achtereen slapen...dus als je kindje van 11 tot 4 slaapt dan is dat al doorslapen, het is niet zo lekker want het liefst heb je tot 7 uur maar ja....ze zijn zo eigenwijs he :)

Ik denk dat je je er nog een poosje aan over moet geven....het komt vanzelf.

ons schema:

7 uur
11 uur
15 uur
6. uur in bad, pyama aan, voeden op bed 180 met 2 scheppen rijstebloem, verhaaltje, liedje en dan slapen...een vast ritueel.
Soms slaapt hij door tot 7 uur maar hij heeft er ook weleens dagen bij dat hij om 11 uur nog een keer komt en dan doorslaapt...

Geef het de tijd, en al die mooie verhalen over dat ze al na 4 wk doorslapen...ach dat komt voor maar het komt ook heeel vaak voor dat het wat langer duurt...

groetjes

Terug
Bovenaan