wie heeft er tips voor doorslapen?

Hallo
Merel was 8 weken toe ze de nachten door begon te  slapen heerlijk.
en ze zat toen nog echt ruim onder de 12 pond hoor.

Maar goed ik weet niet of het deze tactiek was of puur geluk maar zo hebben we het aangepakt.

Overdag ben ik iets meer gaan geven. ze sliep de ene nacht namelijk veel langer door dan de andere.
De dagen dat ze een zesde voeding kreeg sliep ze tot 6.00 de andere nachten tot 3.00 kreeg ze eigeilijk maar 5 voedingen op een dag .
Dus ik ben ervoor gaan zorgen dat ze alle dagen evenveel kreeg.

Verder ben ik de avondvoeding van 22.30 zo knus mogelijk gaan maken. Hele tijd kroelen liedjes zingen praten muziekdoojes helemaal opdraaien etc.
Kwam ze 's nachts voo 6.00 kreeg ze wel een fles schone luier etc maar ik deed verder zo min mogelijk.
Geen lampje aan alleen op de gang.
zei geen woord en legde haar zo snel mogelijk weer terug in bed.
Hartstikke ongezellig dus.

Kwam ze na 6.00 ja dan was het weer kletsen kroelen etc.

Het heeft even geduurd maar binnen iets van 2 weken sliep ze door tot 8.00

hoi we zijn er achter dat meneer wakker word van natte luier,dus wat we nu doen is om half 11 laatste fles daarna verschonen,met een maatje groter pamper en daarin nog wat inlegluiers,hierdoor blijft ie wat langer droog en kom ie om ,5.45 maar dan wil ie gelijk ook beetje melk en gaat dan verder slapen tot 7 uur dus daat gaat al beter.ik moet hem echt wat melk geven 90 cc anders gaat ie niet meer slapen en heb er nog 1 die dan wakker word,hij zal het nog wel nodig hebben en misschien als ie over een paar wk fruit en groente krijgt dat het dan beter gaat.we gaan zo maar effe verder.bedankt voor jullie tips gr wendy

hoi meiden

nou hier nog 1 hoor die ook niet wil doorslapen
ik geef hem nu rond een uur of half 9 zijn laatste fles maar dan wel forte voor hongerige baby"s daar doe ik dan een schep johannes broodpit meel door heen
de eerste 2 dagen sliep hij daar van een uur of half 9 tot de volgende ochtend 8 uur mee door,,maar vannacht was het weer feest menneer was van 1 tot 4 wakker,,ik was weer gebroken pffffff ik snap het ook niet hij is groot genoeg weegt meer dan 7 kilo met zijn lengte 64cm en 4.5 maanden oud zal je toch denken dat hij wel is gewoon doorgaat slapen,,
ik denk dat hij van mijn man wakker word die snurkt soms heel hard en ik denk dat hij daar last van heeft,, maar ja ik heb geen kamer over en ik kan moelijk me man de duer uit zetten hahahhahah

veel liefs cora

Yep, hier ook sindskort rijstebloem een schepje s'avonds in de melk.
Verder gaat ze wel een mee douchen en daar word ze ook altijd erg sloom van.
Structuur en regelmaat doen hier overigens ook een hoop!

Groetjes

hoi hoi,

ik ben moeder van een kindje van 6 maanden oud.
in het begin sliep hij heel goed door,maar 1 keer in de zoveel tijd heeft hij een periode dat hij s`nachts wakker wordt.

ik heb gehoord dat het kindje dan ook wel is in zijn groeispeurd kan zitten,allhoewel ik het ook wel met sillpilly eens ben.

sterkte ermee

marcella

Terug
Bovenaan