Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hier liggen alle smurfen inmiddels in de kliko
Aangezien na twee minuten mn vader al een smurf had onthoofd...
Yoëll heeft wel de pluche smurf en die moet overal mee heen, hij zet hem zelfs met zn gezicht voor de autoruit en zegt dan steeds kijke kijke hahaha
Ja ze zijn erg breekbaar vandaar na start van de actie ineens het bericht niet geschikt voor kinderen kleiner dan 3 jaar. Bij ons miste potige na 1 keer vallen ook meteen een arm. De echte smurfen waren nog van degelijk rubber, maar dat zal wel te duur zijn geweest.
Stijn heeft een bakje met smurfen en mag daar alleen aan tafel mee spelen, vind ze sowieso te klein voor een peuter. Daar hoef je voor mijn echt niet na drie dagen een briefje voor op te hangen, dat lijkt mij gewoon naar alle redelijkheid, gezond verstand . Sommige mensen moeten altijd wat te klagen hebben, zelfs als er iets weggegeven wordt...
Hier is ook de smurfen manie doorgebroken. Mn moeder smurfde mij vanmorgen en vertelde mij dat ze "die smurf met die toeter" voor ons had, wij helemaal smurf natuurlijk! Slaap en bril hebben wij nu dubbel maar mn moeder probeerd ze bij haar op de kleuterschool om te smurfen.
Smurfes allemaal met t sparen van de rest van de smurfen!