Wie heeft er wat tips voor de mannen...

Wie heeft er wat tips... Mijn vriend durft niet meer met me te vrijen is almaar bang dat ie die kleine pinda in mijn buik wat aan doet. Ondanks te zeggen dat het allemaal veilig is. (en dat het mag van de gyn)
Voor we zwanger waren echt super vaak (zowat elke dag) en nu mag ik in mijn handjes klappen met 1x in de 2 weken hahaha

ach arme jij heb medelijden met je hoor. Juist nu we zwanger zijn vind ik vrijen nog lekkerder als anders hihi.
Misschien kun je kijken of er soms een boek ofzo over te krijgen is. En hem natuurlijk alle positieve antwoorden op je vraag laten lezen.
Ik ben nu van de vierde zwanger en heb bij de andere drie tot het einde toe gewoon gevreeën met manlief.
Bij de oudste zelfs tot de dag voor de bevalling aan toe. Omdat ik toen 42 weken zwanger was, werd me van alles aangeraden, dus ook het krijgen van een orgasme hahahhaha het werkte helaas niet

dus manlief van Marloes, vrij lekker de sterren van de hemel met je vrouw, het is nu voor haar nog lekkerder als normaal en jullie kleine garnaal voelt er helemaal niets van.

succes Marloes :)

Hmm mijn libido is de andere kant op geschoten, ben zwanger via ICSI en door die behandeling had ik al geen zin meer en nu ik zwanger ben helemaal niet...arme man...

Maar goed, komt wel weer..

Tsja laat de dokter uitleggen dat t geen kwaad kan?? Wellicht gelooft hij het dan?

Oh jeej... Heel bekend! Mijn man had met de vorige zwangerschap hetzelfde.. Zodra die buik kwam (en ik dus wat meer energie kreeg) was het klaar.. Ik denk dat we vanaf de vierde maand tot de eerste keer na de bevalling misschien 3 keer gesext hebben... Zoooo frustrerend!! Ik kon het mijn man ook niet wijsmaken.. Helaas.. Heb hem voorbereid nu dat dat niet nog een keer moet gebeuren want dan heb ik heel lang vreselijk last van me hormonen hahaha!

Zometeen om 14 uur bij de verloskundige zijn... Dan nog maar eens vragen aan haar/hem kijken of hij daar naar luisterd. Anders 15 dec. bij de gynaecoloog... Keeping my fingers crossed

Zelfs de verloskundige heeft hem niet kunnen overhalen maar goed gewoon nog proberen sexy te doen en hem lekker veel te stimuleren word ie vanzelf wel gek hahahaha

Terug
Bovenaan