Wie heeft er wat tips voor de mannen...

Jup het was gegroeid naar iets meer dan 2cm en zagen het hartje kloppen dus alles nog steeds volgens het boekje zullen we maar zeggen. Volgende week de echte intake... haar spreekuur was 15 uit gelopen dus alleen echo gemaakt en belangrijke dingen doorgenomen.

Hi Marloes,

Ikvader.nl is een forum voor mannen. Misschien een tip aan hem om er met mannen over te kletsen.

En inderdaad uitleggen dat hij nu nog meer verrassingen kan verwachten dan ooit. .. Span-nend!!;)

Mijn kerel lijkt er niet zoveel van te hebben, al verwacht ik dat hij het spannender gaat vinden als ik meer een buikje heb straks. Maar ik moet zeggen dat ik niet zoveel zin heb als daarvoor. Ach het schijnt na week 12 of 13 weer helemaal goed te komen ;)

hopelijk draait je man nog bij meid...en ziet hij in dat het helemaal geen kwaad kan!

hier kan me man geen genoeg van me krijgen, alleen heb ik er nu absoluut geen zin in, omdat ik zoooo moe ben..dus hij heeft al 4 week niet gehad de stakker....nou ja vorige zwangerschap was ik van de 4e maand tot de 7e maand supergeil haha dus hopelijk voor me lieve man gebeurt dat weer...

Met 1 ding is hij in ieder geval al bijgedraaid :D
Hij wou helemaal niet meer trouwen (is al een keer getrouwd geweest) Maar nu ik alles heb laten zien/ lezen wat het allemaal voor rompslomp is om kind te erkennen enz. Heeft ie het licht gezien en wilt ie toch gaan trouwen voor de kleine er is.
Dus heeft deze hele zwangerschap in ieder geval al wel iets heel erg positiefs voor mij gegeven.
Naast het feit natuurlijk dan dat we in ons handjes mogen klappen dat het gelukt is zwanger te worden.

Hahaha heb wel gezegd dat ik voor ik echt een dikke buik ga krijgen wil trouwen (dus het word ergens in Januari...)
sex op de huwelijksnacht zou super zijn maar dan moet ik/we nog wel erg lang wachten hahahaha

Ik kan me voorstellen dat het allemaal wel heel frusti is! Het boek van Kluun is wel erg leuk om te geven, hier staat volgens mij van alles in hoe een man het mee maakt, mijn man vond het wel een grappig boek (maar dan moet je man natuurlijk wel van lezen houden, ach ja, wat moet hij anders... (behalve slapen)).
Ik hoop voor je dat hij er snel over heen stapt en gewoon weer heerlijke sex met je heeft.
Mijn man heeft er gelukkig niet veel last van, maar ik ben zelf 's avonds zooo moe, ik lig al op de bank te slapen, dus bij ons is het het 's ochtends het prettigst, maar ja dan moet onze kleine stuiterbal van 1,5 niet al wakker zijn....

Terug
Bovenaan