wie heeft ervaring met de pil diane 35

Heb Diana 15 jaar geslikt..soms ook wat onregelmatig..Eers 2 rondes 36 dagen. Laatste ronde 28 dagen!Merk wel dat sinds ik met de Diana gestopt ben mijn gezicht erg vettig is..bah haha!

hoi hoi, ik heb 7 jaar de diana geslikt, ik was gewoon na het stoppen gewoon ongesteld, we zitten in ronde 9 , mijn ha heeft er verders niks over gezegt wat ik wel en niet moet doen dus, ja elk lichaam reageert er anders op dan andere.

Alleen ik heb een vraagje waarvoor slikte jullie de diana?

Ik heb de diana gekregen omdat ik mannelijke hormonen    heb , dus veel overbeharing en acne,   ik word nu heel onregelmatig sla soms 2 maanden over , de gyn heeft me onder zocht en uit bloed test was er niks aan de hand de mannelijke hormonen heb ik gewoon normaal dus niet over dreven veel,

heb aan de gyn gevraagt of er medicijnen zijn voor die over beharing behalve de diana dan, ze zij ja maar je mag er niet zwanger mee worden want dat is slecht voor het bevruchte eitje?

hoe gaan jullie hier mee om ik voel me niet happy in me lichaam heb een snor  en heel veel acne op vreemde plaatsen.

greetz suzette

ik slikte de diana voor acne

en ja

dat is weer terug!

en ik baal daar echt heel erg van.
ik wil er best wat voor over hebben maar dit vind ik echt heel moeilijk
het was  5 jaar echt weg en binnen een maand weer terug

maar goed

Terug
Bovenaan