Hoi Peggy,
Tijdens mijn eerste zwangerschap is mijn dochtertje met 37/38 wkn door de gyn. gedraaid.
Zij lag dus ook nog in stuitligging. Ik heb direct aangegeven dat ze van mij 1 poging mochten doen en anders zou het een keizersnee worden.
De draaipoging ging gelukkig in 1x goed en ze is ook goed blijven liggen.
Ik was erg nerveus, maar had een hele vriendelijke gync. welke goed naar mij keek.
Ik ga je niet vertellen dat het geen pijn deed, want ja het doet pijn. Maar ik vond het echt meevallen. Rustig ademen en goed contact met de gync. is belangrijk. Ik gaf aan wanneer het pijn deed en hij wat hij precies deed. Tevens gaf hij mij toen hij reeds over de helft was en de pijn het hoogst was even 5 min rust. Hij hield de kleine op z'n plek, waardoor ik even opnieuw de concentratie kon herpakken.
Kortom het ging bij mij heel goed en ik vond het ook best meevallen (geen enge spookverhalen te vertellen dus).
Toch vind ik dat je zelf goed de keuze moet maken, het is jouw lijf en jullie kind!
Mogelijk kan je net als ik ze 1 kans geven en als het niet lukt....een keizersnee verkiezen.
In ieder geval suc6....lezen we hoe het je is vergaan?