Wie heeft ervaring met Moeders voor Moeders?

A

Anoniem

Guest
Ik ben Billie, 28 jaar, mama van Quinten van 14 maanden en 4w1 zwanger van onze tweede.
Ik denk er sterk over om me aan te melden voor Moeders voor Moeders.
Zijn er hier zwangere meiden die hier ervaring mee hebben?

Ik wil de zwangerschap bijvoorbeeld nog geheim houden maar kan dat ook als je urine in flessen wordt opgehaals?

Liefs, Billie

Ik heb beide zwangerschappen meegedaan, omdat ik het een makkelijke manier vindt om vrouwen die niet zo snel zwanger worden te kunnen helpen.
In overleg met de consulent bepaal je waar je je flessen neerzet (soms kun of moet je ze wegbrengen). Bij mijn eerste zwangerschap heeft niemand het gezien, bij de 2de deed ik er zelf minder moeilijk over en heeft 'men' de flessen dus wel gezien.

Bij mij gaat dat prima hoor.

Ik breng de flessen iedere week weg naar de apotheek, daar kan ik ze via de achterdeur wegzetten en weer nieuwe kratten meepakken.
Niemand die wat ziet.

Vanaf 12 weken mogen ze het bij mij thuis op komen halen.

Fijn dat je overweegt om mee te doen. Veel vrouwen zijn er nl. mee geholpen.

Liefs, Twinkel3

Hallo,

Ik heb twee maal meegedaan met Moeders voor Moeders, ik kon de flessen gewoon bij de voordeur zetten...maar het maakte mij ook niet zoveel uit wie het wist. Ik weet dat je er idd voor kan kiezen om ze zelf naar een vast punt te brengen, zo weet niemand het!

Het is al eerder gezegd maar er zijn al zoveel vrouwen geholpen met Moeders voor Moeders dat ik het echt een hele goede zet zou vinden als je mee zou doen...en je krijgt nog leuke cadeau's ook!

Succes met je zwangerschap!

Groetjes Brechtje

Hoi Billie,

Ik heb ook meegedaan en ik heb afgesproken dat ik de kratten in de achtertuin naast de poortdeur kon zetten. Ik deed de poort die dag niet op slot en de chauffeur pakte de kratten daar en zette er nieuwe neer. Bij ons valt dat niet zo op. Misschien is dat een idee?

Wel meedoen hoor! Ze hebben het hard nodig!

toen ik zwanger was van de oudste 2 had ik er een half uur voor moeten rijden om zelf de kratten af te leveren en toen heb ik ook niet mee gedaan, maar toen ik zwanger werd van de 3e kon je ze nu hier ook naar een depot brengen dat toevallig 2 straten achter ons is.

Bij de intake kregen we de eerste kratten en daarna was het 1x in de week omwisselen bij de medewerkster aan huis. Wij hadden er gewoon 2 andere tassen omheen gedaan en volgens mij is er niemand geweest die het doorhad.

Heb helaas de termijn niet vol kunnen maken omdat de zw.schap misliep, maar een heel klein schraal troostje is dan wel dat ik in elk geval 6 weken urine heb op gevangen waarmee hopelijk andere vrouwen geholpen zijn in het vervullen van hun wens.

groetjes,
Marije

hoi hoi,ik werd  gelijk gebeld en doe ook mee,ik vind het voor een goed doel, gr maantje 30

Hoi Billie,

Allereerst gefeliciteerd met je tweede zwangerschap. Ik doe fanatiek mee met Moeders voor Moeders omdat ik op een eenvoudige manier andere  vrouwen kan helpen aan het geluk dat ik nu ervaar. Ik wilde het ook graag even geheim houden voor de buurt en heb niet echt een plaats waar ik de jratten verdekt op kan stellen. Mijn tip is om over de twee kratten die je moet inleveren een vuilniszak te doen. Dit past precies. Spreek dan ook met de chauffeur af (wij noemen hem 'onze SRV-man' hihi) dat hij de zak ook weer om de lege kratten doet.

Veel succes. (bedenk wel dat je tot ongeveer je 16e week mee kunt doen dus aarzel niet te lang!)

Terug
Bovenaan