Wie heeft ervaring met Moeders voor Moeders?

Hallosjen,

Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap! ;-)

Ik doe sinds vorige week mee met moeders voor moeders. De informatrice van moeders voor moeders die bij ons kwam is zelf al vier jaar aan het proberen om zwanger te worden. Wij waren vrijwel direct zwanger, dus dit is het minste wat we kunnen doen met z'n allen.

Ik heb de kannen vandaag de eerste keer buitengezet. Ben benieuwd of mensen hierop gaan reageren, in principe weet nog niemand het bij ons in de buurt.

Succes ermee!!!!

Hallo,

hartstikke goed dat je mee gaat doen! En gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik wou nog even zeggen dat noch de flessen, noch de kratten, noch de vrachtauto herkenbaar zijn als MvM. Er staat geen logo op ofzo. Alleen als een andere vrouw wel eens heeft meegedaan, zal ze de kratten natuurlijk wel herkennen.

Zelf wegbrengen naar een depot in je buurt kan altijd. Ophaalservice is in de meeste delen van het land ook goed geregeld. En zoals hierboven staat, kun je met de chauffeur allerlei afspraken maken.

Succes!
Groetjes, Jose
39 + 5 (het wordt spannend hier...)

ik heb meegedaan met moedeers voor moeders.
jij kunt met de vertegenwoordigster die bij jou thuiskomt, afspreken waar jij de flessen neerzet om op te laten halen.
je kan ook met haar afspreken dat je ze elke keer bij haar brengt en nieuwe ophaalt!
maar ze zijn heel discreet in dat soort dingen!
maar dat is allemaal bespreekbaar!
en het is een goed initiatief, omdat je zo ook andere mensen een kans geeft om hun kinderwens waar te maken!
hoop dat je hier iets aan hebt, succes!
groetjes cinderella

Dag dames,

Ik doe ook mee aan moeders voor moeders sinds 3 weken en ik zet iedere week de kratten achter de container. Afgelopen woensdag waren er wat bouwmensen bezig bij ons thuis en toen zei de man heel leuk: mevrouw uw kratten biologische melk zijn net omgewisseld hoor.
Dat blijkt maar weer hoe onherkenbaar ze tewerk gaan

groetjes Jen

Hoi hoi,

Ik heb ook meegedaan, maar was wel blij dat het voorbij was na de 16e week. Het is voor een goed doel, maar vond het ook wel een gedoe. En omdat ik overdag werk, en het niet zag zitten om ´snachts in de weer te zijn met de beker en flessen had ik niet elke week alle flessen vol hoor. Maar ben toch blij dat ik meegeholpen heb, niet iedereen wordt zonder hulp zwanger!
Ik zette de flessen tussen de papier en groen container. Van de weg niet te zien, voor de buren wel als ze heel goed opletten. Geen idee of ze het gezien hebben, maar ze zullen heus die man het wel eens hebben zien wisselen.
Nu hebben wij ook niet zo ´n heel goed contact met de buren, verder dan groeten en heel af en toe een praatje  komen we niet. Geen idee of ze al weten dat ik zwanger ben....
Op veel plaatsen kun je ook zelf de flessen wegbrengen, dan heb je dus zeker geen last met nieuwsgierige buren.

Hier is het helaas niet mogelijk om mee te doen aan moeders voor moeders.

Groetjes,
Nelly.

Hoi Meiden

Ik ga volgende week woensdag beginnen met moeders voor moeders. Heb toch wel het gevoel dat ik daar aan mee moet doen. Had gister gebeld en ze stond vanochtend al op de stoep, heel erg snel dus.
Waarschijnlijk zal ook ik wel blij zijn als de 10 weken voorbij zijn, maarja, dan heb je in ieder geval wat goeds gedaan.

Groetjes Natalie
Ps ik heb gekozen voor het boek, jullie??

Whahaha, biologische melk!! Hoeveel melk denken ze dat je drinkt in de week??!!! Geweldig!

Ik was eerlijk gezegd ook wel blij toen het klaar was. Dat ik de boel weer gewoon lekker kon laten lopen, haha. En ik had ook lang niet altijd alle flessen vol, hoor. Maar iedere druppel is er 1, moet je maar denken...

Terug
Bovenaan