Wie heeft ervaring met Nutrilon Pepti?

@Céline Devinck,

 

mijn dochter van 6 weken zit sinds een kleine week op de Nutrilon Pepti. Ik moet zeggen dat ze altijd al een klein beetje moeite heeft gehad met poepen, en dat is nu nog het geval. Waarschijnlijk moet het lichaampje eerst goed wennen aan de nieuwe voeding.. Daarnaast gebruik ik Sab Simplex, wat een wondermiddel! Dit bevat geen medicatie, maar haalt wel alle lucht uit de melk en dus ook uit de darmpjes. 15 druppels bij in de fles en de lucht verdwijnt als sneeuw voor de zon, misschien zou je dit eens kunnen proberen? Het enige nadeel is dat je het maar bij enkele drogisterijen in Nederland kan kopen, want het komt uit Duitsland. Je kunt het via onderstaande link wel bestellen: https://www.duitse-internetapotheek.com/produkte/suche/Sab%20Simplex.html

 

ik heb hiervoor ook al meedere middeltjes als Infacol en vsm cinababy geprobeerd, maar niks hielp.. ze heeft ontzettend veel last gehad van krampjes, maar sinds ik de combinatie van pepti en Sab simplex gebruik, heb ik een tevreden en vrolijk meisje! 

 

Ik hoop dat je wat aan mn verhaal hebt, en dat het voor jouw kleine ook helpt! 

 

Groetjes E.H.M
 
Mijn zoontje van nu 8 weken oud neemt sinds 1 week de nutrilon pepti owv koemelkallergie. Heeft jullie kindje hier ook zo aan moeten wennen? Hij drinkt deze melk heel slecht.
 
Mijn zoontje heeft ook pepti! Je had laatst nog in de winkel rijstebloem  met vanillesmaak van olvarit! Als dat in de avondfles ging was het altijd helemaal op! 
 
Herkenbaar verhaal: mijn dochter heeft ook KMA en verborgen reflux. Ze zit sinds maand 3 op Pepti (ze is nu 14 mnd). Nooit last gehad van enige obstipatie en ben nog altijd ZO blij met de Pepti. Ze heeft nog altijd heftige KMA.
 
Veel succes en sterkte!!
 
Ons zoontje is nu 1 jaar en heeft sinds hij 4 weken oud is Pepti. Hij drinkt nu nog dagelijks twee flessen en hij heeft geen last van obstipatie. Iedere wisseling van voeding merk je wel in de ontlasting, maar zodra de darmpjes eraan gewend zijn is er niets meer aan de hand.
 
Terug
Bovenaan