Wie heeft ervaring met Omneo van Nutrilon?

Halloo!!
Ben bij mijn kleine ook begonnen na 6 weken met omneo en heeft hem altijd goed geholpen hierbij gaf ik hem ook een half uurtje na de voeding cina baby dit is homeopatisch en werkt echt super dit krijg je gewoon bij de kruidvat en is niet duur!En mag je zo n 6 x per dag geven!Nu heeft ie de AR 1 omdat hij toch bleef spugen en nu gaat t heel goed ben nu ook met het fruithapje begonnen echt leuk he dat kliederen!hahaha doei doei groetjes mama kim en dylano
 
Hallo,

Mijn dochtertje krijgt sinds een paar dagen nu omneo van nutrilon. Zij kreeg eerst friso comfort en was absoluut geen tevreden baby na de fles. Nu met Omneo gaat het stukken beter. Geef je kindje ongeveer 2 weken de tijd om te wennen aan nieuw "eten".

succes,
Henriet, (mv Xanthe)
 
Ik heb bij Ezra ongeveer 5 weken Omneo gebruikt maar hij had daar
ontzettende dunne luiers van, wat ook erg bekend staat bij deze voeding.
Hij liet ook heel veel scheten. Ben nu overgegaan op de hypoallergene
voeding en dat gaat al een stuk beter. Ik ben er dus niet zo'n fan van,
maar dat is natuurlijk voor iedere baby anders.

xx Syrah
 
Mijn zoontje van 11 weken heeft de eerste 4 weken borstvoeding gehad. zijn eerste flesvoeding was Nutrilon hypo-allergeen maar omdat hij veel last had van darmkrampjes en een gulzige drinker was ben ik in overleg met cb 2 weken geleden overgestapt op Omneo. Op dit moment gaat het goed. Hij heeft aanzienlijk minder last van darmkrampjes ( kan natuurlijk ook door de leeftijd komen), ook is hij niet meer zo gulzig en drinkt hij nu zijn flesjes ipv in 3/4 minuten leeg nu in 11 minuten.
 
Oh ja, wat ik nog vergeten ben, een nadeel van Nutrilon Omneo is dat je baby er ontzettend dunne ontlasting van krijgt. Sinds ik Omneo gebruik moet ik minimaal 2 x per dag zijn rompertje verwisselen omdat het onder zit. Dus dat vind ik wel heel vervelend, misschien dat ik over een tijdje dan toch maar weer Nutrilon Hypo Allergeen koop.

Gr. mama van Ryan
 
Terug
Bovenaan