Wie heeft ervaring met SENSITEST OVULATIETESTEN??

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Wie heeft ervaring met bovenstaande testen??
En zo ja, positief of negatief??

Ik ben sinds 5 dagen aan het testen, maar niet echt duidelijke uitslagen, vandaag wel duidelijk 2 streepjes, maar de 2e is wel lichter... Komt mijn ei nu juist wel of niet???

Kus, Es

Hoi Esther,

Ik heb ze vorige maand gebruikt en de 1e week dat ik ze gebruikte geen streepjes, maar op dag 20 van m'n cyclus kwam er een licht streepje en op dag 21 een iets donkerder streepje. Ik voelde toen ook wel m'n eisprong, dus het klopte! Bij mij was het streepje ook wel lichter dan de controle-streep. Dus ik denk dat je ei nu er is of snel komt!

Succes ermee.

Groetjes,
Angel

Hoi Esther,

ik heb ook vorige maand sensitest ovu testen gebruikt en ik had donderdag nog geen streepje vrijdag een vaag streepje en zaterdag een hele dikke streep, donkerder als de test streep!!
Dus hoop voor je dat je morgen een dikke streep zal hebben!!!

Liesfs bo

Hoi Esther,

Zelf heb ik deze maand ook sensitesten gerpobeerd, bij de ovulatietesten heb ik een twee dagen een heel licht streepje van eisprong gezien en een donkere streep dat de test goed gevoerd is, andere keren kwam alleen de donkere lijn in beeld. Mijn cyclus is lang en beetje onregelmatig (40 tot 60 dagen). Nu hebben we dit weekend een zwangerschaptest gedaan van sensitest en blijkt er weer een heel licht streepje en een dondere streep te zijn van juiste uitvoering.
We willen nog niet te hard juichen maar ik hoop dat het toch wel een positieve test is en dat we zwanger zijn!!! We testen over een aanta; dagen denk ik nog een keer.

Zijn er nog andere dames die ook ook met een lichte lijn, positief testen met een zwangerschapstest?

Succes ermee,

Groetjes Saartje

Hai meiden,

als ik jullie reacties zo lees dan heb ik nog wel kans op een dikke streep morgen!!!
Pffffff ik hoop het wel, want ik ben een beetje bang dat ik helemaal geen eisprong heb...

Nou, ik ga toch maar wel klussen vandaag en morgen en overmorgen hahahaha....

Meiden, ik wens jullie allemaal ook alle suc6 van de wereld!!!
Ik hoop dat we allemaal snel zwanger worden...

Kus, Es

Hoi Esther,

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je aan die leuke bewegende  figuurtjes komt!

Verder; succes de komende dagen, hopelijk ben je snel zwanger,
groetjes  Gwen

Hoi Esther,
Ik had eindelijk op dag 6 van het testen een vette donkere streep. Hij was zelfs donkerder dan de testlijn. Dag 7 was al wat minder donker, maar nogsteeds erg donker en dag 8 was weer gewoon roze dus erg licht. 2 weken later bleek ik zwanger te zijn! Ik hoop dat je er ook zo'n mooi resultaat mee krijgt.

Liefs,
sara

Hai meiden,

Mijn ovulatietest (net gedaan) geeft nu 2 hele duidelijke strepen aan, praktisch gelijk van kleur, de tesstreep misschien een tikkeltje donkerder (maar het scheelt bijna niets), maar nu kan ik er toch vanuit gaan dat ik wel een eisprong heb of niet????
Moet ik dan nu flink gaan klussen vanavond??? Of pas morgen???

Kus, Es

Terug
Bovenaan