Wie heeft ervaring met SENSITEST OVULATIETESTEN??

nu,nu,nu!!
Morgen is je ei alweer voorbij! Klinkt wel erg romantisch hihi

sucees en klus'se

x suuz

Hoi Esther,

Veel plezier met klussen!! Ik ben voor t eerst met ovulatietesten begonnen, ook van sensitest. Tot nu toe nog geen 2 duidelijke strepen, maar dat verwacht ik ook rond vrijdag pas.

Groetjes Wietske

Hai, hai,

Pffffffffffffffffffff, dat was ff zweten....  hahahahaha
Nou, we hebben ons best gedaan hoor..... Nu maar afwachten en morgen voor de zekerheid nog maar een keertje!

Ben allang blij dat ik een eisprong heb!! Moet wel zeggen dat ik er ineens zenuwachtig van werd net voor die tijd... Een bevalling, pfffffffffff, lijkt me nou niet echt wat!! hahaha

Hoe is het bij jullie??

xxx Es

Oh ja, Gwen, die bewegende figuurtjes kopieer ik vanuit Hyves....

xx Es

Nou ik kan jullie vertellen die ovulatie testen werken super!!!

Ik ben ZWANGER!!

Heb ze deze maand voor het eerst gebruikt en ben gelijk zwanger!!
Ik zit nog wel een beetje in de 'ik kan het bijna niet geloven' fase maar ben echt super blij!!!

succes meiden

x suuz

Hoi Suuzje!!

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.... Geweldig! Heb ze (trouwens voordat ik je berichtje las) zelf ook besteld op sensitest.nl. Ben benieuwd of ik ze snel binnenkrijg en hoe ik het allemaal aan moet pakken. Heb je tips? Hoe heb jij ze gebruikt??

Heel veel succes met je zwangerschap.......

Groetjes,
Jana

Heyyyy Suuzje,

Super! GEFELICITEERD!!
Echt super gaaf voor je.....
Hoeveelste ronde was het voor je???

Ik zit nu op het wachtbankje, ook erg spannend....
heb wel   veel meer wittige afscheiding als normaal en voel de hele dag door een beetje steekjes onderin mijn buik, wie weet.......

xxx Es

he dank jullie wel!!

Jana: Ik deed ze altijd gelijk als ik uit mn werk kwam. Beetje rond dezelfde tijd zeg maar. En geen dag overslaan hoor anders kan je het missen!

Esther: Dat had ik ook de week na mn ei had ik telkens van die kleine steekjes! Ik hoop   het voor je meid!!

Nog wat klachtjes die ik heb:
- in het begin kleine steekjes
- vollere borsten
- veeeel plassen
- witte afschijding
- erg moe!!!
- nu soort lichte ongi kramp

Ik hou jullie in de gaten ok! Ben erg benieuwd!!

x suuz

Terug
Bovenaan