Wie heeft ervaring met testen zwangerschap bij een ovulatietest??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb al sinds vorige week sterk het gevoel zwanger te zijn. Heb al een zoontje van 1,5 dus weet hoe het zou moeten voelen. Las net ergens op een forum dat ovulatietesten positief kunnen reageren op Hcg. Bedacht me dat ik die nog had liggen, alleen een half jaar over de datum. Ach, dacht laat ik het eens proberen. En ja hoor een licht streepje te zien (Sensitest).

Zou ik dan toch zwanger zijn? Morgen maar een gewone zw.test doen!

Iemand ervaring met ovulatietesten (wel of niet over de datum haha) die een positief resultaat hadden?

Liefs!

Nou die testen geven toch altijd een streepje dacht ik? Wil je niet ontmoedigen maar weet sowiso niet of die testen reageren op hcg. En weet dat het altijd een streepje geeft alleen als je ei eris dat tie dan donkerder is ofzo . Hoop voor jou dat je een knal positieve test zult hebben! Laat het weten. Waarneer is je NOD of ben je overtijd?

Nee ze geven niet altijd een streepje aan, alleen bij een eisprong dus. Heb ze een tijd geleden gebruikt om mijn eisprong te bepalen en toen waren ze ook gewoon wit als er geen eisprong was. Dacht probeer het gewoon. En positief!
Ik heb waarschijnlijk een vroege eisprong gehad, dus mijn NOD zou tussen morgen en a.s maandag moeten zijn.

Ok nou hoop echt dat het dan klopt wat die test zegt! ;-) hopelijk sluit je je aan bij de maart mama's haha net als ik. Vandaag positieve test 1dag voor NOD (misschien) aangezien die vorige maand 28dagen was en normaal 30.

Ja hoop het ook!! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Als de test morgen niet positief is, wacht ik nog een paar dagen. Maar heb er een goed gevoel over! Had je een vermoeden zwanger te zijn?

Nou eigenlijk twijfelde ik. Ik zit elke maand aan mn baarmoeder te voelen en voeld altijd zelfde. Ze zeggen dat je niet aan baarmoeder kan aflezen. maar toch voelde hij anders die baarmoedermond ook heel dicht erom heen ook beetje alsof tie verzonken was maar ook wel laag. Temp hoger dan altijd, maar toch ja borsten deden erg zeer en dat heb ik altijd als ik ong moet worden. Nu dus ook dus dacht toch dat ik ong werd. Toch positieve test en niet eens superlicht ofzo. Dus ja vind wel spannend. Denk telkens als ik maar niet ongi word! Hoop dat jij morgen positief test.

Hier helaas slechte ervaring met de ovulatietesten....l ik had vorige maand hetzelfde idee en was helemaal blij dat er een streep kwam. Wilde daarna gaan testen en was toen net ongi geworden....... Dat wil natuurlijk niet zeggen dat jij niet zwanger bent. Morgen gewoon lekker een zw test doen.

Ik duim voor je!

Hey, n tijdje geleden had iemand dezelfde vraag, grappig dat het toch weer terug komt :)
Ik ben nu zelf 12 weken zwanger. Toen ik net ontdekte dat ik zwanger was, herinnerde ik me ook de verhalen van positieve ovulatietesten bij zwangerschap. Toen ik 4,5 week zwanger bleek, ook getest voor de gein met ovulatietesten, maar helaas negatief met ovulatietesten. Deze werkte bij mij niet positief uit!
Succes! Groetjes

Terug
Bovenaan