Wie heeft ervaring met testen zwangerschap bij een ovulatietest??

Heb vanmorgen een zw.test gedaan en negatief. Heb zelf het gevoel deze dagen ongesteld te worden, maar we wachten het af. De ovulatietesten zijn zo te lezen dus niet echt betrouwbaar. Wel vreemd dat ie een streepje liet zien... Ik wacht af!!

Ow, meid wat balen. Ik hoop voor je dat het alsnog positief uit zal pakken. Veel liefs mamamijn.

Balen meid! Die testen zijn idd niet betrouwbaar heb ze 2 keer gebruikt en de ene keer wel en de andere keer geen streepje......... Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

mischien heb je een verlate eisprong en vandaar dat streepje....
zou dat ook kunnen????
iig veel sterkte met wachten ;)

ovulatie testen zijn om je ovulatie te laten zien niet om een zwangerschap te bevestigen. Een ovulatie test met streepjes geeft altijd een streepje van heel licht tot heel donker. heel soms is die haast wit. Pas wanneer je een eisprong hebt of op je 2 vruchtbaarste dagen zit is de streep heel donker, oftewel net zo donker als de controle streep of donkerder. Het fijt dat er vaak altijd wel een heel licht streepje te zien is is omdat dat hormoon altijd i je urine zit alleen rond de eisprong is die concentratie van dat hormoon veel hoger. vandaar dat alleen een heel donker streepje positief is voor de eisprong. het is heel normaal dus dat een ovulatie test een streepje geeft.
sterkte met wachten en wieweet ben je toch zwanger maar nog te vroeg om te testen.

Een verlate eisprong zou ook nog mogelijk zijn. Wel heel gek dat ik 1,5 week terug ineens een dag had met een heel klein beetje bloedverlies (dag 15). Was ook zo weer over. De rest van de week elke dag buikkrampjes gehad. Nu al een paar dagen geen krampjes gehad. Wachten duurt lang ;-) Even geduld nog hebben!

@proudmommy2, ik heb eerder ook wel eens deze testen gebruikt om mijn eisprong te bepalen, toen bleef hij gewoon wit als ik niet rond de eisprong zat. Maar we wachten af, over een paar dagen maar weer een testje doen en anders komt het vanzelf wel!

En misschien een beetje gek, maar heb sinds dag 15 ook erg veel last van afscheiding. Heb ik normaal nooit zo erg. In mijn zwangerschap had ik dit toen ook. Toch vreemd...

Terug
Bovenaan