Wie heeft haar bed al op klossen?

ben het helemaal met Martine eens, best lekker eerder op klossen!
Hier last van rugpijn en daardoor moeite met in en uit bed. Het bed hoeft nog niet op klossen maar het kan al wel. Bij de thuiszorg geinformeerd, en je kunt ze tot een half jaar gratis van ze lenen. Ik denk dat ons bed zeer binnenkort ook de lucht ingaat!
Groetjes Soela

Ook ik wil dit keer ons bed op tijd op klossen!
Bij mijn vorige zwangerschap was ik al bijna 40 weken zwanger toen we het bed op klossen zetten, en dat was echt veel te laat!
Ik sliep al weken slecht, kwam het bed amper in en uit, en pas toen het bed op klossen stond kon ik weer lekker slapen doordat ik makkelijker in en uit stapte en minder last had van mijn rug.
Bij deze zwangerschap dus maar eens op tijd!

Liefs

euh jah dus als ik mn bed op klossen zet slaap ik beter???

sorry hoor maar dat kan niet of je bed op 50 cm hoogte staat of op 75 cm hoogte dat heeft geen enkele invloed op je slaapgedrag.

het heeft alleen invloed op het in en uitstappen van het bed.
de klossen moeten vanaf week 37 eronder staan omdat je vanaf week 37 thuis mag bevallen. voor week 37 moet je naar het ziekenhuis. en je hoeft alleen klossen onder je bed als je eigen bed niet hoog genoeg is.
de werkhoogte moet 75 cm zijn is je bed lager dan moet ie dus op klossen. dit is voor de verlodkundige en de kraamverzorgster. als je bed niet op klossen kan kun je hem eventueel op kratjes zetten of een bed laten bezorgen door de thuiszorg. die moet je 6 weken van te voren reserveren dus in week 31 (uiterlijk) en die brengen ze in week 37.

tip voor de dames die moeite hebben met in en uitstappen of last van de rug hebben.
ga op je zij liggen (links of rechts)   laat je benen over de rand bungelen en duw jezelf omhoog met je armen.
zo belast je je rug niet namelijk.

Bedankt allemaal voor jullie reacties.
Was gistern bij de verloskundige en die vond hetook overbodig. Voor mijn rugklachten kon ik beter door naar de fysio. Daar heb ik dus al een afspraak.

Groetjes Angela

hoi hoi

wij willen binnenkort het bed op klossen doen ook eigenlijk wel omdat we het heerlijk vonden slapen     raar maar waar

groetjes soraya

Ik zat er ook al aan te denken. Je stapt dan ook wat makkelijker in en uit bed. Plus dat het dan al echt wordt....

Gr Bertine

Terug
Bovenaan