Wie heeft haar NOD 6 Februari????

Hoi Tess,
Jeetje wat spannend zeg, ik hoop voor je dat het raak is.
Wij zijn nu ook weer druk bezig, wij doen het niet standaard om de dag, maar omdat ik onregelmatig werk ben ik soms wel 2 nachten per week van huis. Dus dan kun je het niet iedere dag doen, moet eerlijk zeggen dat ik het rond mijn eisprong niet zo'n probleem vind om het dagelijks te doen maar die weken ervoor en erna niet hoor.
Succes met klussen en daarna wachten maar weer...
Liefs Rene

Hoi,

Mijn NOD-dag is 6 of 7 feb (cyclus was afgelopen keren 24 en 25 dagen).
Wij zijn nu dus ook begonnen met klussen. Voor ons is het de eerste
keer dat we van start mogen. Ik gebruikte hele zware medicijnen waarmee
ik niet zwanger mocht worden. Na een zware periode van zes maanden is
het dan eindelijk zover!

Succes allemaal en natuurlijk veel plezier de komende dagen

Hallo,

bedankt voor al jullie reactie, heb veel steun aan dit forum, kun je er tenminste even over praten. Ik ga flink klussen vanaf vandaag en ga morgen de eerste ovulatie test doen ik hoop dat het werkt. Dames allemaal aan de slag ik hoop dat er iemand zwanger raakt dit keer. Ik hoop jullie nog tegen te komen op dit onderwerp ben heel benieuwd hoe het gaat als het ongeveer 6 februari is.

Groetjes Suus

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer!! Ik heb vrijdag mijn eerste ovulatietest gedaan deze was negatief ik zag wel een vaag streepje maar dat telt niet. Kan het zijn dat de eisprong er wel aankomt????? Kan iemand mij helpen?? GA vanavond weer testen heb wel actief geklust dit weekend dat zowiezo!!!!!!! Kan niet wachten tot 6 februari hebben jullie daar ook last van??

Groetjes Suus

Hoi Suus,
Ook ik heb nog steeds geen positieve ov test, wel telkens 2 streepjes maar de 1 moet donkerder zijn dan de ander
Ik heb er alweer aardig wat verbruikt.
Gewoon doorgaan met testen en klussen lijkt mij
Liefs Rene

mijn nod is 8februari, iets later.. mijn vruchtbare dag is morgen.heb gister nog geklust en hoop dat mijn vriend morgen weer ff in ned is.hij is namelijk int vrachtwagenchauffeur..

ik gebruik trouwens geen ovulatietesten.. dat ga ik wel gebruiken als t na n paar maanden nog niet raak is

Hoi meiden!

Mijn nod is 10 februari als ik uitga van een cyclus van 28 dagen. Ik ben deze maand pas gestopt met de pil dus eigenlijk is het koffiedik kijken. Maar goed, voor mijn eigen gevoel moet ik toch ergens vanuit gaan en houd ik 10 februari maar aan. Wat duurt dat nog lang, he?! Het lijkt wel maandennnnnn verder :)

Succes met klussen! Wij gaan er ook tegenaan deze week :) Mijn vriend wil niet op commando klussen, maar ik plan het gewoon een beetje in zal ik maar zeggen....hihihihihihi...volgens mij heeft hij het door, maar ik geloof niet dat ie het erg vindt...hihihihi

Nou, succes, he?!

Groetjes, Tessje.

Terug
Bovenaan