Wie heeft het al verteld en hoe maak je het speciaal en leuk

Ik kan niet wachten tot zondag. We gaan mijn vader en zijn vriendin een tegoedbon geven. Alvast voor kerst: een benoeming tot opa en oma. Mijn schoonouders gaan we kinderboekjes terug brengen. Mijn schoonmoeder had net de oude kamer van mijn partner leeg. Krijgt ze nu al weer wat spullen terug. haha

Wij gaan het zondag aan onze ouder vertellen. Leuk moederdag cadeau dacht ik zo! Ben dan 7 weken zwanger. Als onze ouders het weten zullen we het de komende tijd dan onze broers en zussen en beste vrienden vertellen. Pas met 12 weken de rest.

Dit keer wisten de ouders en de beste vrienden het al vrij snel omdat ik hiervoor een miskraam had bij 10 weken, we hadden hun steun hard nodig!

Toen ik voor de 1e keer zwanger was heb ik mijn ouders een baby- pyjamaatje kado gedaan voor de eerste logeerpartijtjes, mijn schoonouders het boekje van opa en oma pluis (nijntje) kado gegeven. Vonden ze allemaal superleuk!

Hoi allemaal, Ik ben er weer. Mamapluis44 is nu Mamapluis80. Het wachtwoord wilde niet meer werken. Raar. Dan maar een nieuwe naam aangemaakt.

We hebben het aan onze ouder verteld met moederdag. Eerst aan mijn vader en zijn vriendin. We hebben het gewoon verteld. We hadden een hoop rotgeintjes bedacht, maar daar was de timing niet naar. Natuurlijk super blij. Emoties vielen mee. Wel gelijk een hoop gezellige babypraat gedaan. Denk dat ze nog even aan het idee moeten wennen.

Mijn schoonouders, dat is een ander verhaal. Echt spijt dat we dat niet gefilmd hebben.
Nu zeurt mijn schoonmoeder al jaren om een kleinkind, dus het was te verwachten dat het emotioneel ging worden. We hadden twee kinder voorleesboekjes voor ze ingepakt. Eerst snapte ze het niet. Zat verbaast naar het boekje te staren, keek ons vragend aan en toen kwam het hoor. Huilen, snikken, juichen en proesten. ECHT WAAR! Zo over de top dat wij er stil van waren. Heb maar even een glaasje water voor haar gehaald. Mijn schoonvader was meer aan een borrel toe.
Heb haar gisteren maar gelijk mee genomen om gordijntjes te kopen. Leuk om een ander ook zo te zien genieten.......

Terug
Bovenaan