Wie heeft het al verteld op z'n werk?

Hoi! Bij mij wisten ze het ook al vrij snel. Ben ook verpleegkundige in een ziekenhuis en we hadden, zoals mamtam zeg, isolatiekamers waar je niet naar binnen mag. Dan moet je het wel zeggen. Bovendien ben ik ook ontzettend misselijk en veel last van mn rheuma omdat ik mn medicatie tijdelijk niet mag gebruiken. Zit nu even op kantoor en niet op de afdeling.

iedereen op mijn werk weet het al. de eerste weken vreesde ze in het ziekenhuis dat ik een buitenbaarmoedelijke zwangerschap zou hebben en ik was daar zo kapot van dat ik paar dagen de ziekte wet ben ingegaan daarvoor!
gelukkig was dat het niet!!! En reageerde iedereen heel erg leuk!

Ik heb net als Elain een jaarcontract en wilde eerst een vast contract op zak hebben. Lijkt heel gemeen, maar goed wilde niet het risico lopen dat ze een ander kozen. Ik werk nl in het basisonderwijs en het krijgen van een vast contract is in de regio Friesland erg lastig. Gisteren een telefoontje gehad dat alles rond is.
Ben volgende week 12 weken dus ga het dan vertellen aan de directie en mijn collega's. Ook nog ruim op tijd om een vervanger te zoeken!

Bij mij weten best wat collega's het al... Hele dag op hetzelfde kantoor op een gegeven moment merkten ze het gewoon aan me. Ze waren ook niet echt verrast. andere collegas wel denk ik als ik t over 2 weken vertel.

Ik heb het verteld op werk omdat ik best wel zwaar werk heb!
En best wel zwaar moet tillen dus kunnen ze daar een beetje rekening mee houden!
En ik krijg ook al een buikje en kan het eigenlijk al niet meer verbergen...

En iedereen vind het heel erg leuk voor me....

Wij hebben het ook al verteld op ons werk!
Ik werk als zelfstandige in de kinderopvang en sommige kinderen merkten al dat ik zo beroerd was en amper kon eten. Dus de ouders al ingelicht en ook mijn collega's die hopelijk mijn verlof willen werken...
Dat wordt waarschijnlijk nog een probleem namelijk...
Mijn vriend heeft het ook meteen op zijn werk verteld, hij werkt bij de brandweer en die zijn nogal hecht met elkaar.
Hij was zooo trots en kon zijn mond niet meer houden.
Onze kids hebben hun shirtjes al aan gehad naar school waarop duidelijk staat dat ze grote broer/zus zullen gaan worden, dus eigenlijk weet iedereen het al om ons heen en dat terwijl ik nu pas 9 weken zwanger ben.
Best eng ook wel...als het nu mis gaat moeten we het zo veel mensen vertellen...
Maar onze echo vorige week was goed....dus we gaan van het beste uit!

ik heb meteen toen ik wist dat ik zwanger was gebeld en dat werd allemaal goed ontvangen nu hoeven ze voor mij geen vervanger te zoeken omdat ik stage loop en nu nog maar een week stage hoef te lopen en dan examens heb en dan nog een jaar naar school en dan wordt ik chef kok . maar bij mij werd het allemaal heel goed opgevat en kreeg geweldige reactie's

Terug
Bovenaan