wie heeft het ook de hele tijd koud??

sinds een weekje of 8 heb ik het de hele tijd ernorm koud maar vooral 'savonds en dan staat de verwarming echt op 20 ofzo en dan dikke trui deken en nog koud hebben,
wie herkent dit?

bij de zwangerschap van me dochter heb ik dit helemaal niet gehad!

xx sas
 
Hey Sas

Ik ben van nature al een koudbloedig persoon, maar nu ik zo jouw post lees moet ik toegeven dat ik hetzelfde ervaar.
Nu is het bijna 21 gr binnen en ik zit met een fleecetrui en vest aan hihihihi
Mijn vriend zit op de bank voetbal te kijken en heeft alleen een t shirt aan ( en natuurlojk ook nog een broek...) Hij verklaart me voor gek
Ik ben 14 weken zwanger van nr 2 en ik herken dit ook niet van mijn 1e zwangerschap
Hoe ver ben jij ?

Gr tammie
 
Hier nog een koukleum.....vanaf het begin heb ik er al last van en ik herken het helemaal niet van mijn vorige twee zwangerschappen (beide jongens) ik heb de hele dag een dik vest aan terwijl de verwarming aan staat. Het bijzondere is dat ik sinds twee weken wel een ontzettende trek heb in waterijs...........
 
haahhahaha nou en ook ik heb het zoow koud.....
MN vorige zwangerschappen herinerde ik me juist dat ik altijd zulke warme voeten had..
en nu nu heb ik het elke dag altijd koud....echt vreselijk!!
Maar lijkt wle dat iedereen er last van heeft....
 
Nope... Ikke niet.
Heb het echt benauwd de hele dag! Eet graag ijsjes voor verkoeling en loop het liefst alleen in een hempje (en inderdaad ook broek enz. haha)
Alleen als ik echt heel moe ben en niet direct ga slapen koel ik af, maar aangezien ik het de hele dag warm heb vind ik dat niet zo heel erg!
Dat wordt wat in de zomer, zat ik te denken, als ik het nu al warm heb ?!
succes met het opwarmen allemaal ;)!!
 
Terug
Bovenaan