wie heeft het ook de hele tijd koud??

Oeh ja!! Ik heb het de hele dag koud. Heb ik normaal gesproken geen last van. Gisteren heb ik zelfs een diepte investering gedaan in een vest van mamalicious;) Maar ik hoorde van mijn vk dat dat best wel eens te maken kan hebben met de zwangerschap:)

Ik ben van mezelf ook al een koudbloedig persoon, maar idd, heb het nu ook erg vaak koud. Vooral 's avonds als de vermoeidheid toe slaat. Ik krijg t dan altijd nog een beetje warm door een lkkre kop thee te drinken. Daarnaast heb ik de hele winter door een elektrische deken op mijn bed die ik al vroeg in de avond aanzet. Hierzonder kan ik echt niet slapen. Het is ook echt het hoogtepunt van de avond; als ik (incl. pyjama, ook dat nog) in mijn goddelijk warme bed kan stappen. Ik ga dan altijd nog even lezen in bed, tot ik helemaal opgewarmd en slaperig ben. Dan doe ik m uit en slaap ik binnen een minuut :D
Misschien een tip voor andere koukleumpjes ;)

hallo,

bedankt voor jullie reactie's
gelukkig ben ik niet de enige
.
@tamdun ik ben morgen 17 weken zwanger.

wat gek he dat de een het heel warm heb en de ander verschrikkelijk koud!

@yvanka86 dat is idd een goed idee ga ik ook eens proberen!

xx sas

sinds ik jaren terug vele kilo's ben kwijtgeraakt begon ik het ineens koud te krijgen en dit is eigenlijk nooit minder geworden.
Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik het nog kouder terwijl het toch warm weer was. Nu bij de tweede weer extreem koud, zit vaak met een fleecevest aan niet zo sexy maar wel lekker warm haha.

Hoi Hoi,

ik had gehoord dat je met een zwangerschap een graad warmer bent en je het dus snel warm hebt!
Ik ben van nature niet perse een koudbloedig persoon, maar heb het nu dus wel erg koud. Ik ben blij dat ik dit lees! ik dacht al: owja iedereen warm en ik juist koud...

heb 's nachts nog een kruik... nadat ik een warme douche heb gehad, heerlijk!

op het werk doe ik standaard de temperatuureen graadje hoger en ik de auto ook zeker op warmste stand, met de jas aan.

hopelijk kunnen we in augustus ook van de hitte genieten :p

hahahaha (bijna) allemaal koukleumpies!!
Hier nog 1tje.
Hete douche, elek.deken in bed, dikke truien en dan nog heb ik het fris!!!
Bij de andere 2 keer was het juist andersom, heb dus ook geen zwschapstruien van de vorige keer hahahaha, liep ik midden in de winter met een tshirt!

Terug
Bovenaan